לא שומר בבטן: לאריי הוציא דיסטראק על תרבות ה'ביטולים'. יוטיוב

לא שומר בבטן: לאריי הוציא דיסטראק על תרבות ה'ביטולים'

הטיקטוקר והיוטיובר הבינלאומי, לאריי, הוציא דיסטראק על כל כוכב רשת גדול אפשרי והוא לא חסך במילים

הטיקטוקר והיוטיובר לאריי הוציא לפני מספר שעות דיסטראק על כל כוכב טיקטוק ויוטיוב אפשרי בשם "Cancelled”. כמובן שם השיר מדבר על תרבות ה"ביטולים" שבשנים האחרונות הופכת לגדולה יותר. תוך מספר שעות השיר הגיע לכמעט 3 מיליון צפיות ביוטיוב. בקליפ של השיר ניתן למצוא על הכוונת את כל הכוכבים הגדולים שאף לוקחים חלק בקליפ: אדיסון ריי, ברייס הול, נואה באק, ג׳יימס צ’ארלס, התאומים דולן (גרייסון ואיתן) ועוד - עליהם הוא לא חסך במילים ובביקורת קשה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בשיר לאריי סיפר דברים אישיים על הרבה כוכבי רשת, דברים שהם לא היו רוצים שכולם ידעו כמו על צ׳ארלי דמיליו, טוני לופז, ג׳פרי סטאר, נסה ברנט ועוד. הוא מזכיר את הדרמה הגדולה של טאטי ווסטברוק וג’יימס צ’ארלס מהשנה שעברה ואומר: "למה הזמנת את ג’יימס אם את לא אוהבת אותו?". כידוע, כל הדרמה שטאטי העלתה בשנה שעברה התגלתה כשקר והיא רק ניסתה 'לבטל' את ג’יימס עם העניין.

 

כאמור, אף אחד לא חמק מהכוונת של לאריי והוא לא מדלג על אף טיקטוקר גדול.  גם ברייס הול וג׳וש ריצ’רדס נכלללו בשיר ועליהם אמר כי עשו בריונות לצ׳ייס האדסון (ליל הארי) ב'דיסטראק' שהם הוציאו לפני מספר חודשים. לאחר מכן לאריי מזכיר גם את אדיסון ואומר שברייס איבד אותה לגמרי - הוא מציין כי הם היו ביחד והוא נתן לה ללכת ובעצם איבד אותה. לאריי מזכיר כמובן את ה״הייפ האוס״ ואומר שמאז שצ׳ארלי עזבה את הבית ובעצם לא מעלה סרטונים משם - בית היוצרים שלהם איבד את ה״הייפ״ סביבם.

לפני מספר שנים הייתה חבורה פופולארית ביוטיוב בשם ״Sister Squad” אשר כללה את ג’יימס צ’ארלס, אמה צ’מברליין והתאומים דולן (גרייסון ואיתן). כידוע, לפני כשנתיים הם הפסיקו לעשות סרטונים ביחד בערוצי היוטיוב שלהם. בשיר של לאריי הוא מכוון כלפי התאומים דולן שהיו בוידאו ומציין שמאז החבורה - הערוץ שלהם נהיה גרוע. הוא גם צוחק על היוטיובר ואיש העסקים דיוויד דובריק שמחלק מכוניות כל הזמן.

ה"סיסטר סקווד" - גרייסון, ג'יימס, אמה ואיתן © יוטיוב

השיר הפך לויראלי במהרה והתגובות צוחקות על הדברים. כמובן שרוב האנשים שמצויינים בשיר גם מופיעים בקליפ, מה שאומר לנו שכולם חברים של לאריי ושמעו את השיר לפני שיצא. אך עם זאת מצויינים בשיר גם אנשים שלאריי לא חבר שלהם כך שאולי בקרוב הדרמה תמשיך, אנחנו כמובן נמשיך לעדכן.

תגובות