מול כולם: הדרמה החדשה בין כוכבי הטיקטוק. צילומים מאינסטגרם ומטיקטוק

מול כולם: הדרמה החדשה בין כוכבי הטיקטוק

אלכס קורוטייב ויובל ביטון נמצאים בסכסוך פומבי שצבר תאוצה בעקבות סרטון שפרסם קורוטייב ברשת החברתית • ״החיים רק ממשיכים ללמד אותי כמה אנשים נתקעים בעבר״, הגיבה ביטון לסרטון המדובר

אפליקציית הטיקטוק הפכה למקום בו מתרחשות לא מעט דרמות צהובות ורכילותיות, והנה מגיעה אחת חדשה. 

אלכס קורוטייב, הטיקטוקר שלא מפסיק לעלות לכותרות מסיבות שונות, נמצא שוב במוקד הסערה והפעם בעקבות סרטון חדש שהעלה לרשת החברתית. בסרטון אלכס העלה כיתוב של השאלה הבאה: ״אתה לא מתגעגע לטיקטוקרית שהייתה הבסטי שלך פעם?״, בהמשך הסרטון אלכס עונה על השאלה ״אמאל׳ה שלא נדע״.

מי שפחות אהבה את הסרטון היא חברתו הטובה לשעבר יובל ביטון, שלכאורה הסרטון של קורוטייב מדבר עליה, כך לפחות לתחושותיה של כוכבת הטיקטוק. ביטון הגיבה לסרטון של אלכס מספר פעמים, אך לדבריה תגובותיה הוסרו על ידי אלכס פעם אחר פעם עד אשר כתבה ״למחוק את התגובות לי לא יעזור, אמשיך להגיב שהגב שלי כואב מסלחוב את כל הבכיינות הזאת״.

זה לא הסתיים כאן, ביטון אף פרסמה סדרת סטוריז שלה בהתייחסות לעניין: ״החיים רק ממשיכים ללמד אותי כמה אנשים נתקעים בעבר, לא ממשיכים הלאה ומתקדמים״, כתבה ביטון והוסיפה: ״אנשים תמיד ידברו וינסו לשים לכם רגליים! תמשיכו ללכת בראש מורם בידיעה שאתם עושים את ההכי טוב שלכם בשבילכם ובשביל האנשים שקרובים אליכם, וגם אלה ששוכחים מה עשיתם בשבילם. לא נורא, יום אחד אתם תסתכלו עליהם מלמעלה״. בסטוריז נוספים כתבה הכוכבת: ״תמיד תזכרו להגיד לשונאים שלכם ׳לא לקנא, קנאה עושה קמטים... עכשיו אני מבינה למה כל כך כואב לי הגב, חייבת להפסיק לסחוב דמעות של אחרים״.

 

© צילום מאינסטגרם

 

תגובות