טראפיקס מסבירים, למה כדאי לכם לקנות צפיות ביוטיוב ולייקים?. adobestock

טראפיקס מסבירים, למה כדאי לכם לקנות צפיות ביוטיוב ולייקים?

האם אתם עדיין שוקלים אם זה הגיוני לקנות צפיות ביוטיוב? אם כן, אז הגעתם למקום הנכון. אני יודע שהרצון שלכם הוא להגדיל את קהל ערוץ היוטיוב שלכם, לקבל זרם יציב יותר של צפייה, ובסופו של דבר לגרום ליותר אנשים להירשם לערוץ שלכם.

פרסומת

מה אם הייתי אומר לכם שאתם יכולים להשיג את כל אלה על ידי רכישת צפיות ביוטיוב ולייקים לתוכן הקיים שלכם? כן, קראתם נכון. רכישת צפיות יכולה לעזור לחשוף את הערוץ שלכם להרבה קהלים, שרבים מהם לא היו מגלים את הערוץ שלכם אחרת.

אבל זה רק אחד מהיתרונות הרבים שמגיעים עם רכישת צפיות ולייקים ביוטיוב. הנה עוד שבע סיבות מדוע הגיוני להשקיע בצפיות קנויות ביוטיוב.

זה נותן לסרטונים שלכם את ההוכחה החברתית שהם צריכים

אחת הסיבות העיקריות לכך שסרטון חדש שנוצר על ידי מישהו שאין לו הרבה מנויים לא יזכה לטרנד או שיבחינו בו היא כי אין לו את ההוכחה החברתית שהוא צריך כדי לשכנע אנשים ברמה שלו. הוכחה חברתית בצורה של לייקים, תגובות, צפיות ומנויים הם חבורה של מדדים חשובים ביותר במדיה החברתית. ככזה, סביר להניח שכל תוכן שחסר לו אותם יידחה או יזולזל.

© GettyImages.il/Chris McGrath

כאשר אתם קונים צפיות ולייקים, לעומת זאת, אתם מקבלים את כל ההוכחות החברתיות שאתם צריכים כדי לשכנע אנשים באיכות התוכן שלכם. אף אחד לא אוהב להיות הראשון ללחוץ על סרטון או לייק לדף, אבל כשהוא רואה שאחרים עושים את זה, הוא גם רוצה לעשות את זה.

מוביל את התנועה לאן שתרצו

זה פשוט היגיון פשוט שכאשר אתם קונים יותר צפיות, אתם פשוט מזמינים אנשים "לבוא להסתכל על התוכן המדהים שיצרתם", ואם הם יאהבו אותו, הם בוודאי ימשיכו לעשות כל מה שתבקשו מהם (להירשם לרשימת הדוא"ל שלכם, לבצע רכישה, להצטרף לצוות, לבקר באתר וכו').

הסיבה לכך שאנשים רבים מפקפקים בתהליך רכישת צפיות במדיה החברתית היא החשש שהצופים שנרכשו לא יהיו בני אדם אמיתיים. וככזה, כשאתם קונים אותם, אתם רק תקבלו יותר מספרים בדף שלכם, ולא בני אדם אמיתיים.

הדרך הטובה ביותר להבטיח שזה לא יקרה היא לקנות את הצפיות והלייקים שלכם ביוטיוב ממקור מהימן ובעל מוניטין כמו טראפיקס. יש להם היסטוריה טובה של חשיפת ערוצים לקהל אנושי אמיתי ולא לבוטים.

דירוג גבוה יותר ביוטיוב

הדרך המהירה ביותר להציג את הסרטונים שלכם בפני יוטיוברים היא על ידי הופעה בתיבת החיפוש של YouTube בכל פעם שהם מחפשים דברים. ואם המספרים הם משהו שצריך ללכת לפיו, אז אתם בהחלט רוצים שהסרטונים שלכם יימצאו בתיבת החיפוש. כי לפי הדיווחים האחרונים, יותר מ-60% מהיוטיוברים מחפשים סרטונים דרך תיבת החיפוש במקום ללכת ישר לערוץ.

איך זה קשור לקניית עוד צפיות ולייקים? ובכן, מספר הצפיות שיש לערוץ/סרטון הוא אחד הגורמים הגדולים ביותר ש-YouTube משתמשת בו כדי לדרג סרטונים. אז אם לסרטונים שלכם יש הרבה צפיות, סביר יותר שתדורגו גבוה יותר בחיפושים גם ב-YouTube וגם ב-Google.

הסיבה לכך היא שגוגל מעדיפה את התוכן שמדורג ביוטיוב, ומכיוון שמספר הצפיות והלייקים הם קריטריונים חשובים לדירוג ביוטיוב.

לקבל יותר מנויים

המטרה של כל בעל ערוץ יוטיוב היא לגרום ליותר אנשים להירשם לערוץ שלהם. אבל איך תעשו את זה כשרק כמה מאות אנשים צופים בתוכן שלכם בשנה? רכישת צפיות ולייקים לא רק חושפת את הערוץ שלכם לקהלים חדשים יותר; זה גם נותן לתוכן שלכם הזדמנות להיראות על ידי אנשים שבאמת אוהבים סרטונים מסוג זה.

אז אם אתם יוצרים משהו חביב ואתם קונים צפיות כדי לקבל עליו יותר תשומת לב, זה רק עניין של זמן עד שתחשפו את התוכן לאנשים שבאמת נהנים מדברים כאלה, שרבים מהם רק יהיו יותר מדי להוטים להירשם לערוץ שלכם כדי לקבל יותר מהתוכן.

להישאר עם או לפני התחרות

בין אם תאהבו או לא, רבים מהמתחרים שלכם כבר קונים צפיות ולייקים לסרטונים שלהם. אז אם לא תצליחו לקחת יוזמה גם היום, אתם פשוט תשאירו את הערוץ שלכם בנחיתות בתחרות.

אם אתם קונים צפיות ולייקים, לעומת זאת, אתם תשוו את מגרש המשחקים. ואם יתמזל מזלכם לספק תוכן טוב יותר משלהם, אתם בהחלט תעסיקו יותר אנשים מהם, ובסופו של דבר תקבלו יותר מנויים לערוץ שלכם.

אנו מקווים שנהניתם מהיצירה המקודמת הזו כמונו!