טיקטוק משחררת פיצ׳רים לסינון ודירוג תכנים . Adobestock

טיקטוק משחררת פיצ׳רים לסינון ודירוג תכנים

טיקטוק מפרסמת היום הודעה על כוונתה לשחרר בחודשים הקרובים אמצעים שיסייעו למשתמשים לגלות תוכן בצורה מדויקת יותר ולהתאים באופן אישי את חוויית הצפייה שלהם בפלטפורמה

טיקטוק משחררת היום כלי חדש באמצעותו חברי קהילה יוכלו לסנן בצורה אוטומטית סרטונים עם מילים מסוימות והאשטאגים מסוימים שהם לא רוצים לראות. הפיצ'ר מתאים למי שסיים פרויקט ללימודים ורוצה להפסיק לקבל תוכן עשה-זאת-בעצמך או למי שרוצה לראות פחות מוצרי חלב או בשר וכל מה שבין לבין. 

בשנה שעברה טיקטוק התחילה לבחון דרכים למנוע מהמערכת להמליץ סדרה של תכנים דומים על נושאים שלא מפרים את כללי הקהילה ועשויים להיות בסדר כסרטון יחיד אבל בעלי פוטנציאל בעייתי אם נצפים באופן חוזר ורציף. לדוגמא, נושאים שקשורים לדיאטה, כושר גופני, עצבות, ונושאי רווחה אישית אחרים. בנוסף, החברה בוחנת דרכים לזהות אם המערכת ממליצה באופן קבוע טווח צר של תוכן.

מהחברה אף הדגישו: "טיקטוק הצליחה לשפר את חוויית הצפייה, כך שצופים רואים היום פחות סרטונים באותו נושא במהלך ביקור אחד בפלטפורמה. החברה עדיין עובדת על אתגרים מסוימים ובוחנת את הגישה, לדוגמא, נושאים מסוימים כמו תוכן שקשור להחלמה מהפרעות אכילה, יכולים להיות מעודדים מצד אחד ומעציבים מצד שני. זה קשה לטכנולוגיה להבין ניואנסים כאלה, אבל טיקטוק תמשיך להפעיל מאמצים לשיפור רמת הדיוק ועל מנת לצמצם את מרחב הטעות". 

© adobestock (אילוסטרציה)

'רמות תוכן'

כדי לתת מענה לאנשים שרוצים להימנע מקטגוריות תוכן מסוימות, או לשכבה הצעירה בטיקטוק שסרטונים מסוימים עשויים להכיל עבורה תוכן 'בוגר' או נושאים מורכבים שמשקפים חוויות אישיות המיועדות לקהלים מבוגרים יותר.

"טיקטוק עובדת על מערכת חדשה שתסדר את התוכן בהסתמך על בגרות תמטית (מורכבות התוכן, מבנה תחבירי וכו'). בשבועות הקרובים טיקטוק תגלגל גרסה ראשונית שתעזור למנוע תוכן עם נושאים 'בוגרים' מדי מלהגיע לקהלים צעירים מתחת לגיל 18", כך נמסר מטעם האפליקציה, "כשסרטון שמכיל תוכן בוגר או נושאים מורכבים, לדוגמא, סצנות בדיוניות שעשויות להיות מפחידות מדי או אינטנסיביות לקהלים צעירים, ציון בגרות ייצמד לסרטון כדי לעזור למנוע ממנו להגיע לקהלים מתחת לגיל 18". 

תגיות
תגובות