מה חשוב לדעת לפני שמצלמים רילסים?. adobestock (אילוסטרציה)

מה חשוב לדעת לפני שמצלמים רילסים?

במידה וכבר הספקתם להתמכר לפלטפורמה הפופולרית "טיקטוק" - ניתן לומר בצורה חד משמעי כי אין כל סיבה שלא תצליחו להשתלב באינסטגרם רילס בצורה פשוטה וקלילה שכן, במיוחד אם אתם מאותם אנשים שהאצבע שלהם קלה על המסך, מוטב שפשוט תתחילו לנסות.

פרסומת

בין האפשרויות השונות בפלטפורמה תוכלו לפגוש במגוון פיצ'רים ופילטרים שונים שיעניקו לכם את האפשרות ליצור סרטונים קצרים המיועדים עבור מגוון רחב של שימושים שונים, בין אם מדובר על קידום עצמי, קידום העסק וכיוצא בכך. בשביל לעשות לכם סדר בכל הבלאגן שסובב סביב רילסים באינסטגרם, ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי במאמר הבא.

הפכו לאנשים ויראליים ברגע

ניתן לומר באופן חד משמעי כי בעידן הדיגיטל בו אנו חיים, סרטון רילס מוצלח יכול להיות זה שייקח אתכם רחוק סביב כל עניין הלייקים והעוקבים הרשתות החברתיות. זהו למעשה הרגע בו אתם יכולים למנף את היצירתיות והיכולות המגוונות שלכם במטרה לתפוס את תשומת ליבם של מרבית הגולשים האחרים ברחבי הפלטפורמה. יתר על כך, חשוב לציין כי במידה ואתם מעוניינים לבלוט ברשת החברתית - עליכם יהיה להגדיר את החשבון שלכם כחשבון ציבורי.

© adobestock



שתפו את הסרטונים שלכם בכל המקומות הרלוונטים שכן, הסרטון שתעלו יתפרסם פעם אחת בלבד, אך יחד עם זאת יהיה נגיש לשלל אזורים מגוונים ברחבי האינסטגרם והרשתות החברתיות האחרות. זאת בעוד שהאלגוריתם של הפלטפורמה עובד בצורה כזו אשר לוקחת בחשבון את קהל היעד אשר עוקב אחרי החשבון שלכם, המיקום ותחומי העניין שלכם. כך למעשה, הרילס שלכם יוכלו לקבל חשיפה משמעותית, במידה והסרטון שלכם אכן מוצא את דרכו לחלונית ה-Featured באינסטגרם, בדומה לחלונית ה-Foryou בטיקטוק.


הכירו את הכלים הרלוונטים


תחילה, חשוב לציין כי במטרה להפיק את הסרטונים האידיאליים ביותר עבורכם, כאלה שישרתו את האינטרסים האישיים שלכם על הצד הטוב ביותר, מוטב שתכירו מקרוב את ארגז הכלים הרלוונטי להפקה הראשונה שלכם שכן, כמו לפני כל צילום אחר, לרבות כאלה המבצעים שימוש בסמארטפון, ההמלצה המרכזית תהיה להיעבר באביזרים כדוגמת רינג לייט מקצועי, מיקרופון דש וכל אשר יכול לעזור לכם להרים את החשיפה של הסרטון הראשון שלכם. נוסף על כך, חשוב להכיר את הכלים הדיגיטליים בתהליך שכן, ממש כמו בסטורי הסטנטנדרטי שכולנו מכירים, תוכלו לפתוח בתפריט רילס בצדו השמאלי של המסך. בעזרת אותו תפריט, תוכלו לבחור למעשה את אורך הסרטון, מוזיקת הרקע בסרטון, מהירות הצילום, קצב הסרטון, הוספת אפקטים כאלו ואחרים במידת הצורך וכן הלאה וכן הלאה. כך שבמידה ואתם מוצאים את עצמכם מתלוננים על החשיפה של הסרטון שיצרתם, ייתכן כי לא ביצעתם את השימוש הראוי בכלל הכלים העומדים לרשותכם.