נאס דיילי: "מאז ה-7.10 איבדתי שותפים, כסף ועוקבים, אבל הכי קשה היה לאבד חברים". צילום: נועם מטרי, NASSUMIT

נאס דיילי: "מאז ה-7.10 איבדתי שותפים, כסף ועוקבים, אבל הכי קשה היה לאבד חברים"

כוכב הרשת הערבי-ישראלי נאס דיילי , עם כ-70 מיליון עוקבים, קיים אתמול (א׳) את וועידת יוצרי התוכן הייחודית שלו ה-Nassumit, שאחרי סבב אירועים בעולם התקיימה בפעם השנייה בישראל

נאס דיילי קיים את ועידת יוצרי התוכן שלו, ה-Nassumit בישראל. לצד הנאומים וההשראה, האירוע נרשמו גם התייחסויות רבות למצב במדינה ולמצב של ישראל בעולם. בנאום הפתיחה שלו ושל שותפו, רגב גור, התייחסו לחטופים ופנו לאח של החטוף עומר שם טוב שבקהל. ״שום דבר לא שלם בלעדיהם, הם כבר 240 ימים בשבי, וצריך להחזיר אותם, עכשיו״. המארגנים הודיעו כי כלל הרווחים מהאירוע ייתרמו לעמותה הפועלת למען שלום במזרח התיכון וקירוב בין יהודים לערבים.

© צילום: נועם מטרי, NASSUMIT

רגע השיא באירוע היה שיחה אחד על אחד שניהל נאס עם אחד היוטיוברים המצליחים בעולם, קייסי נייסטאט, יהודי-אמריקאי בעל מעל 16 מליון עוקבים, שהגיע הישר מארה״ב לועידה. השניים שיתפו על ההתמודדות מאז ה-7.10 כיוצרי תוכן תומכי ישראל ברשתות.

נאס הקריא לקייסי תגובות רעות ופרו פלסטניות לסרטונים שלו ואמר ״זה נראה כמו התאבדות עסקית, איך אתה מתמודד עם כל התגובות וירידת העוקבים?״ נייסטאט השיב: הייתי הראשון לדבר בעד ישראל. ובנוגע לתגובות הרעות ולעוקבים שיורדים - Fuck them״

נאס דיילי, קייסי נייסטאט ורגב גור
נאס דיילי, קייסי נייסטאט ורגב גור © באדיבות יח"צ

בהמשך נאס שיתף שגם הוא נכווה מהתוכן הפרו ישראלי שלו, ואמר כי ״שבוע לפני נאס סאמיט בויאטנם, השותף העסקי שלנו ביטל את השותפות שלו, בגלל שהם פחדו לעמוד מאחוריי. במהלך התקופה האחרונה איבדתי שותפים, איבדתי עוקבים וכסף, אבל הכי קשה היה לאבד חברים. איבדתי חברים״.

תגיות
תגובות