לא רק שחקנית: שי מיטשל מ"שקרניות קטנות" מוציאה ספר. צילום: טמבלר

לא רק שחקנית: שי מיטשל מ"שקרניות קטנות" מוציאה ספר

שלשום בלילה שי מיטשל, כוכבת "שקרניות קטנות ויפות", פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה את הספר החדש שלה, אותו כתבה עם החברה הכי טובה שלה. על איזה ספר מדובר? כל הפרטים

שי מיטשל הוכיחה לנו שלשום בלילה, בשעת לילה מאוחרת, שהיא גם יפה וגם אופה. כוכבת "שקרניות קטנות ויפות" פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה את כריכת הספר החדש שלה "אושר" וכתבה "אני כל כך שמחה לחלוק את הכריכה של רומן הביכורים שלי ושל מיכאלה בלאני עם כולכם!"

כנראה שמיטשל למדה דבר או שניים מהסדרה, משום שהיא סיפרה שהיא שמרה על הסוד הזה יותר מידי זמן. "פרויקט זה כל כך קרוב לליבי וכתבתי אותו בשיתוף עם החברה הכי טובה שלי מיכאלה - זה רומן על אהבה, ידידות, מציאת עצמך ומעקב אחר האושר שלך!"

© אינסטגרם

מיכאלה בלאני היא לא רק החברה הכי טובה שלה, אלא גם השותפה שלה בבלוג "Amore & Vita", שפירושו אהבה וחיים באיטלקית. בבלוג זה הן כותבות על נושאים רבים שמעניינים את הקוראים, כמו אופנה, יופי, בישול ונסיעות. אתמול הן הרחיבו בבלוג על הספר שלהן "אושר" שייצא בחו"ל באוקטובר, ובו מסופר על כוחה של ידידות ועל הליכה בדרך שלך.

© אינסטגרם

בעלילה מסופר על שלוש דמויות מרכזיות. סופיה מרקוס בת ה-21 נהנית מכל הזוהר ההוליוודי שניתן לה אך לא מרגישה שהיא מתקדמת לאנשהו. לעומתה, החברה הכי טובה שלה, דמי מייקלס שלא הלכה לקולג' אחרי התיכון ואינה מתפנה הרבה לחשוב על העתיד, מפנה את כל האנרגיות שלה לטובת בניית מערכת יחסים מושלמת עם גבר מבוגר. בנוסף אליהן, יש את ליאנדרה האנטינג, חברה של סופיה וחברה-אויבת של דמי, שלא נותנת את דעתה על עבודה קשה או מערכת יחסים של אוהבים. לליאנדרה יש תוכניות אחרות לעתיד שלה והיא יוצאת לאחר סיום הלימודים בקולג' לטייל בעולם באמצעות יאכטות, מטוסים ולימוזינות של גברים עשירים עד כדי גיחוך.

"אושר" מתמקד בעולמות האקזוטיים והמשכרים של הוליווד, תאילנד ולונדון, ומצייר דיוקן שבו אפשר להתייחס לחיים בשנות העשרים המוקדמות עם אופטימיות, פחד, תקווה, אכזבה וציפייה באותה מידה. זהו הגיל של אי הודאות, כאשר אתה יכול לא יכול לסמוך על שום דבר, אבל אם אתה בר מזל מספיק כדי שיהיה לך חבר אחד טוב באמת, אתה יכול לשרוד עם כל דבר.

 

 

תגובות