אנחנו חולמים? יוצא ספר חדש בסדרת "דמדומים"!. צילום מסך מהיוטיוב

אנחנו חולמים? יוצא ספר חדש בסדרת "דמדומים"!

עשור חלף מאז הספר הראשון בסדרת "דמדומים" של סטפני מאייר, ועכשיו כשכבר ניצבים על המדפים ספרים רבים שמנסים לחקות את התופעה המצליחה, הסופרת האגדית משיקה ספר חדש בסדרה הנושכת, אבל עם קונספט מעניין במיוחד. במה מדובר?

כן, גם לנו קשה להאמין. עשר שנים עברו מאז שיצא הספר הראשון בסדרת הספרים המצליחה "דמדומים" של סטפני מאייר וכולנו היינו בטוחים ש"שחר מפציע" הוא הספר האחרון בסדרה. עכשיו, מאייר מחליטה להוציא ספר נוסף שיהיה עם קונספט מפתיע לשם שינוי.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

כזכור, גיבורי הסדרה הם הערפד אדוארד ובת האנוש בלה, שבעלילת הסיום הופכת לערפדית ויולדת את בתה הבכורה המשותפת לה ולאדוארד. היום (ג'), לכבוד ציון עשור, הסופרת שהפכה להיסטריה בפני עצמה בקרב המעריצים שיחררה מהדורות מיוחדות של הספר החדש שנקרא "Life And Death: Twilight reimagined".

ספר זה משחזר את סיפור האהבה של אדוארד ובלה רק שהפעם הם יתחלפו בתפקידיהם - אדוארד יהיה ערפדית שנקראת אדית', ובלה תהיה בן אנוש שנקרא ביאו. כנראה שנצטרך להתרגל לחילופי התפקידים הללו ולראות את אדוארד נשי ואת בלה גברית. האמת? אנחנו חושבים שזה יכול להיות די מוצלח ואף מצחיק, למרות שמדובר בעלילה מסוגת דרמה. 

איך הם ייראו בתפקידים הפוכים?
איך הם ייראו בתפקידים הפוכים? © צילום מסך מהיוטיוב

סטפני מאייר מספרת שהיא לקחה השראה מהתגובות של המבקרים שמכנים את גיבורת הסדרה בלה 'עלמה במצוקה'. "התשובה שלי לזה הייתה תמיד שבלה היא 'אדם במצוקה', אדם נורמלי שמוקף מכל הצדדים על ידי אנשים שהם בעצם גיבורים ונבלים. אני תמיד טענתי שזה לא היה עושה שום הבדל אם בן האנוש היה איש והערפד אישה - זה עדיין אותו סיפור. חשבתי לעצמי, 'ובכן, מה אם אני מעמידה את זה למבחן? זה יכול להיות כיף'".

"זה באמת אותו סיפור. זה פשוט סיפור אהבה. זה לא משנה מי הבן ומי הבת, זה פשוט עובד", הוסיפה אתמול בהופעה ב"Good Morning America". אנחנו מקווים שזה יעבוד

© צילום מסך מהיוטיוב
 

מאז חשיפת הידיעה הוצפו ברחבי הרשת תגובות רבות של המעריצים, ורובן איך לא? נלהבות במיוחד. אחת המעריצות כתבה בחשבון הטוויטר שלה בקיצונית מוגזמת לחלוטין: "יש ספר חדש ל'דמדומים', ספר שמשנה את המגדר של הדמויות ואני מתחרפנת, אני מתחרפנת. @TASHAPOLIS סיפרה לי ואני מתחרפנת". אחרת הגיבה בצורה קצת יותר נורמלית: "סטפני מאייר כתבה ספר חדש ל'דמדומים'. נושמת בכבדות". 

אתם חושבים שהגרסה החדשה תצליח? 

תגובות