TOP5: הספרים שאסור לכם לפספס בקיץ. צילום: הוצאת ידיעות ספרים

TOP5: הספרים שאסור לכם לפספס בקיץ

הקיץ כבר הגיע, ואין דבר יותר כיף מלשבת על שפת הבריכה או הים עם ספר שאוהבים. אספנו לכם את הספרים שהכי כדאי לקרוא בקיץ!

יש כמה דרכים לבלות בחופש הגדול; ים, בריכה, חו"ל, חופשה, קולנוע ועוד הרבה דברים נוספים - אבל יש גם ספרים! בין כל הפעילויות שמציע הקיץ אפשר לשלב גם קצת זמן קריאה ביום כדי להינות מהעולם המופלא שמציעים הספרים. וכדי לחסוך לכם את החיפוש, מצאנו את הספרים שהם הכי מתאימים לקיץ.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

ללכת בדרכך

הספר נמכר כבר במעל מחמישה מליון עותקים מסביב לעולם והוא מספר על הקשר המדהים שנרקם בין וויל, משותק בארבע הגפיים שלו, לבין לואיזה, המטפלת שאמו שכרה לו. הסיפור מתאר אווירה סוחפת ומרגשת עם המון אופטימיות לקיץ ונקודת מבט שונה לחיים. כדי שלא תתפתו לצפות קודם בקולנוע עם סרט שיצא ממש עכשיו, כדאי לקרוא ומהר!

 

סיפור מצחיק

ספר שנכתב על ידי נד ויציני, מסופר מפיו של קרייג, נער בן 16 שמחליט להתאבד עקב לחץ בלימודים. קרייג מתאשפז במחלקה פסיכיאטרית ושם פוגש אנשים שישנו לו את החיים. נשמע לכם ספר רציני ועצוב? תחשבו שוב! הספר מצחיק וממלא את הקורא באנרגיות, מושלם לקיץ!

ערים של נייר

אם עוד לא קראתם את ספרו המדהים של ג'ון גרין, זה הזמן! הספר מספר את הרפתקאותיהם של קיו וחבריו בעקבות הנערה שקיו דלוק עליה מגיל צעיר, מרגו. ספר מותח, מרגש שלא תוכלו להניח בצד!

מפוצלים

אתם לגמרי חייבים לפלפל את הקיץ עם טרילוגיית האקשן המותחת של ורוניקה רות'! לכל פלג בעיר שיקגו יש תכונה מסויימת ולפי יכולותיו של כל אדם, הוא משובת לפלג המתאים לו. אבל מה קורה אם מישהו לא מתאים לפלג ספציפי, מה קורה אם מישהו הוא מפוצל? אי אפשר לפספס את המותחן הבין-לאומי שהצליח גם בתור ספר וגם בתור סרט. כך שתוכלו להנות גם מקריאה וגם מצפייה ולמלא הרבה חורים של שעמום בחופש.

© הוצאת הקיבוץ המאוחד

אהבה למרחקים ארוכים

למי מאיתנו שאוהב רומנטיקה, הספר יתאים בול! שני זוגות, שני עולמות, שני סיפורי אהבה שיגרמו לכל אחד מאיתנו להתרגש. הספר יסחוף אתכם לעולם אחר ותכנסו אל תוך החיים של לוק וסופיה שסיפור האהבה שלהם מצטלב עם סיפורו של איירה המבוגר מהם. רומנטי. מרגש. מדהים. הכי אהבה של קיץ!

© הוצאת מודן

 

 

 
תגובות