סוף כל סוף: סדרת הספרים ״תיכון לילה״ מגיעה לטלוויזיה. הוצאת עליית הגג ומשכל

סוף כל סוף: סדרת הספרים ״תיכון לילה״ מגיעה לטלוויזיה

לא עוד שמועות! אחרי שנים של ציפייה, סדרת הספרים ״תיכון לילה" תהפוך לסדרת טלוויזיה. כל הפרטים

אחרי שנים שחיכינו וציפינו לרגע המשמח הזה, הודיעה בשמחה הסופרת סי-ג׳יי דוהרטי על החדשות המשמחות כי סדרת הספרים המצליחה שלה, "תיכון לילה", תהפוך בקרוב לסדרת טלוויזיה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

כפי שחשפנו בעבר, הסופרת, סי-ג'יי דוהרטי, פיזרה רמזים למהלך המשמח כבר בשנה שעברה - ועכשיו, סוף סוף ובאופן רשמי לגמרי הספר האהוב והפופולארי יהפוך לסדרת טלוויזיה אמיתית. בסרטון שהעלתה הסופרת לחשבון הפייסבוק והיוטיוב שלה, סיפרה בהתרגשות על החדשות ואף סיפרה על המפיקה, שרה ספליין, שכבר התחילה לעבוד על הפרק הראשון והולכת לכתוב את התסריט, לעבד ולערוך אותו. 

בנוסף סיפרה דוהרטי, כי רק השבוע הם סגרו את כל הפרטים וככל הנראה יהיו שינויים בעלילה המקורית - כמו מיקומים ודמויות מכיוון שיש המון דמויות ב״תיכון לילה״, ובהחלט יכול להיות שהיא תחליט להוריד כמה מהן, לשנות ולשחק איתן. כמו כן, סדרת הספרים מסופרת מנקודת המבט של אלי שרידן וכנראה שגם זה ישתנה אך לטובה - נוכל לראות נקודות מבט של דמויות אחרות שתמיד רצינו להכיר יותר ולהתעמק בהן.

 

ועוד בשורה משמחת למעריצים - הסדרה הולכת להיות זמינה לצפייה בכל העולם. עדיין אין פרטים על תאריכים וליהוק, הסדרה רק מתחילה להבנות כרגע וזה שלב מוקדם מאוד, אך אם הכל יתנהל לפי לוח הזמנים בקרוב מאוד נדע הכל.

 
תגיות
תגובות