חדש על המדף: הספרים החדשים שאתם חייבים לקרוא. צילומים: הוצאות עם עובד, אוקיינוס, אור עם

חדש על המדף: הספרים החדשים שאתם חייבים לקרוא

קראתם כבר את כל הספרים? מעוניינים לרכוש ספר חדש ולא יודעים איזה? קבלו את ההמלצות החמות שלנו על הספרים החדשים שיצאו לאחרונה ואתם פשוט חייבים לרכוש!

מדי חודש יוצאים לאור ספרים רבים אשר פוקדים את המדפים בחנויות הספרים. אך איזה ספרים באמת שווה לכם לקנות? ועם איזה ספר הכי כדאי לכם להעביר את הסופ"ש הבא? קבלו את הספרים החדשים שאנחנו הכי ממליצים לכם לרכוש!

עוד בערוץ הבידור:


צ'יק ואני / וולפגנג הרנדורף

צ'יק לא גנב את המכונית בקצה הרחוב, ומייק לא עזב את הבית בלי להודיע. הם פשוט שאלו רכב כדי לצאת למסע לכבוד חופשת הקיץ: לגלות את הדרך לחבל ולאכיה, לרמוס שדה שיבולים מתחת לגלגלים כדי לאיית את שמם בענק. מן הכביש המהיר היוצא מברלין עד ערבות פולין הנסתרות ישייטו השניים בלאדה מקרטעת, ייתקלו בנוודים ובהוגים, בצלפים מזדקנים ובנערות מסתוריות. הם ילמדו לשקר, לנווט, לקלל ולרוץ, למלא דלק, לברוח ממשטרת התנועה ולהחליף בין הדוושות. תמיד טוב ללמוד דברים חדשים. מדובר רומן מוטרף, מרגש וכובש לבבות המתאר חבר?ת לא צפויה בין שני נערים שעולם שלם מפריד ביניהם: מייק, ילד שמנת רגיש, וצ'יק, בן מהגרים מוזנח ומופרע.

© הוצאת עם עובד


מדריך הרפתקה לספרי נוער

מי מאיתנו לא היה רוצה לעוף עם פיטר פן, לפתור תעלומה עם שרלוק הולמס? או לשחק קווידיץ´עם הארי פוטר? הגיבורים האהובים האלה ואיתם גם רובין הוד, פינוקיו, בילבי, הנסיך הקטן ועוד רבים אחרים, מלווים אותנו כבר שנים רבות. מהו סוד הקסם שלהם? מה גורם לנו להמשיך ולקרוא בשקיקה את עלילותיהם. הספר הזה מזמין אתכם להתענג על מדריך מקיף, מרתק ומעשיר המרכז את יצירות המופת של הספרות העולמית לנוער – הספרים האהובים, החשובים והמשפיעים ביותר שנכתבו ב-300 השנים האחרונות. הספר נכתב על ידי כמה מבכירי אנשי הספר בישראל, המגישים בשפה בהירה וקולחת את סיפורן של יצירות אלה: כיצד הן נכתבו, מה הופך אותן לפופולריות ואהובות ברחבי העולם כולו, ואיך הן שרדו את מבחן הזמן והפכו למקור השראה עבור מיליוני בני אדם. מדובר בספר המתאים גם למבוגרים וגם לבני נוער; הוותיקים ימצאו בו זיכרונות נעורים והצעירים היוצאים לעולם הקריאה יגלו בו מפה ומצפן ליצירות האהובות והעל-זמניות הללו.

© הוצאת אוקיינוס


אומנות עצירת הזמן / פדראם שוג'אי

מה אם היה לכם זמן לעשות כל מה שאתם רוצים? מה אם לא הייתם סובלים יותר ממחסור בזמן ויכולתם למצוא אמיד?ת זמן? הספר הזה יכול לעזור לכם להגשים זאת. בעזרת תרגילים פשוטים וקלים שאפשר לעשות בכל יום תוכלו לשנות מן היסוד את מערכת היחסים שלכם עם הזמן. הספר הזה מזמין אתכם למסע בן 100 ימים בשבילי החיים, מסע שישנה את כל מה שאתם חושבים על זמן, אנרגיה, כסף ומערכות יחסים. מדובר בספר עוצמתי שיעזור לכם לצלוח את התקופה הייחודית הזו בהיסטוריה, שבה הזמן כל הזמן בורח לנו מבין האצבעות.

© הוצאת אור עם


#שברים / רייצ'ל וייל

חטיבת ביניים - שום דבר לא חשוב יותר מחברים. כשטר?לי מוזמנת לשבת בשולחן המקובלים היא בקושי מאמינה למזלה הטוב. כולם נראים נחמדים כל כך, ובעיקר נחמדים זה לזה. אבל לא הכול רואים מיד, ועד מהרה טרולי מסתבכת במערבולות של אי־הבנות, האשמות והאשמות נגד, ואפילו שקרים. כל זה קורה מתחת לפני השטח, בעולם השואב של המדיה החברתית, שאי אפשר לברוח ממנו. שישה תלמידי כיתה ח', ארבע בנות ושני בנים, כל אחד מהם מקבל שברי נקודות מבט זה על חייו של זה, לפעמים בורחים זה מזה, לפעמים מבינים, ולפעמים אפילו מתחברים.

 


רב מכר - להגשים את חלום הכתיבה / יובל אברמוביץ'

יש לכם רעיון לספר אבל אין לכם מושג מאין להתחיל? הספר הזה הוא הצעד הראשון שתעשו אל עבר הגשמת החלום שלכם, ולא משנה אם תרצו לשגר את הספר שלכם למבחן הקהל הרחב בחנויות הספרים או להסתפק בהדפסת מהדורה לקרובים. יובל אברמוביץ׳, מחברם של רבי מכר רבים, יוביל אתכם צעד אחר צעד, בבטחה ובקלילות אל עבר היעד- הספר שאתם רוצים לכתוב. באמצעות עולם מושגים חדשני וערמת תרגילים מקוריים, תגלו שאתם מצליחים לבנות את הסיפור שלכם. הספר גם יספק לכם הצצה אל מאחורי הקלעים של עולם הכתיבה והספרים, החל מדרכים שיסייעו לכם לסגל הרגלי כתיבה, לבנות את הסיפור שאתם רוצים לספר משלב הרעיון ועד פיתוח העלילה, דרך האפשרויות להוציא ספר לאור ולשווקו וכלה במענה על השאלה כמה תוכלו להרוויח מכתיבה (לא מעט, אם תתמידו!). מדובר בספר פשוט וקליל ועם זאת עמוק וברור להפליא, שמפיל מחסומים ומנטרל פחדים, מפשט רעיונות בומבסטיים, ובעיקר מנסר את רגליה של הבמה הגבוהה והלא מושגת של "להיות סופר" ומנגיש אותה לכל אדם שיש לו רעיון בסיסי לסיפור, תשוקה עזה לכתיבה ויכולת התמדה.

 

יובל אברמוביץ'
יובל אברמוביץ' © צילום פרטי מתוך אינסטגרם

 

 
תגובות