מוכנים להתפתח? קבלו את ספר ה-TikTok הראשון. מתוך האינסטגרם של אריק נני

מוכנים להתפתח? קבלו את ספר ה-TikTok הראשון

ספר עם אתגרים, המשלב התפתחות אישית ומדבר בגובה העיניים לדור הנוכחי - אריק נני, יוצר תוכן בן 25, הלך עם החלום בגדול ויצר ספר טיקטוק ראשון

בעידן בו אנו עוברים מאתגר לאתגר ברשתות החברתיות, ובעיקר בטיקטוק, הרי היה מתבקש שזה יגיע גם למילה הכתובה ולספרים. כעת, ספר בכורה של סופר צעיר, מנסה להביא איתו בשורה מיוחדת תוך כדי עידוד להתפתחות אישית.

"יחף על המקלדת", ספרו של אריק נני שרואה אור בימים אלה, הוא גם ספר ה-TikTok הראשון. מה זה אומר? הספר בא להנגיש התפתחות אישית בגובה עיניים ותוך כדי תנועה, בפורמט המבוסס על סרטוני TikTok. לאורך הספר שזורים 32 אתגרים המניעים לפעולה, בדיוק כמו בכל סרטון ויראלי. כל אתגר נמצא בסוף כל פרק, המתאר בצורה חושפת פרק בחייו של הסופר הצעיר. כאמור, זהו ספרו הראשון של יוצר התוכן, אריק נני, רק בן 25.

 

ספר ה-TikTok הראשון מנצל את הטרנד הכי חזק של השנים האחרונות - למטרה חיובית: הוא מנגיש התפתחות אישית בגובה עיניים, ובפורמט קל לעיכול עבור מי שצורכים בדרך כלל תוכן דיגיטלי, קצר וקולע, מספר לנו אריק. "אני יודע שאומרים שהצעירים של היום, בין אם הם בני 13 ובין אם בני 30, פחות קוראים ספרים ואולי אפילו מתקשים להתעמק בתוכן, בגלל שאנחנו רגילים לסרטונים קצרים בפלטפורמות דיגיטליות". 

"דווקא בגלל זה בחרתי לשתף את הסיפור שלי בפורמט הכי טיקטוקי שאפשר - כל פרק בספר כולל 'הוק', שהיא כותרת שתופסת את הקשב, הסבר קצר על מהות הפרק, כדי שלאנשים תהיה סיבה להמשיך לקרוא, תוכן אישי והנעה לפעולה, שבמקרה שלי מגיעה בצורת אתגר לקוראים".

© כריכת הספר

נני יוצר תוכן כבר שנים, עם עשרות אלפי עוקבים ומיליוני צפיות ברשתות החברתיות, כשהחזקה מביניהן היא TikTok. הוא משתמש בכוחו ברשת כדי ליצור תוכן חיובי.

"בגיל 17 עברתי מצב בריאותי מורכב שנמשך כמה שנים והשפיע מאוד על המצב החברתי והנפשי שלי״, מסביר נני. "מאז עברתי דרך ארוכה בצעדים קטנים, ומה שעטף את המסע שלי, זה השיתוף ברשתות החברתיות. קודם כל בשביל עצמי, אבל גיליתי שאני לא לבד ושהתוכן שלי עוזר לאלפים רבים של אנשים. בספר אני נותן לקוראים את הכלים, כדי שהם יבחרו מה ואיך הם מיישמים במסע האישי שלהם. כשהתחלתי את התהליך שלי הרגשתי לבד, שאני צריך מישהו שישים לי יד על הכתף ויעזור לי לעבור את המסע הזה. היום השאיפה שלי היא להיות היד התומכת הזאת, עבור הרבה אנשים, אפילו כאלה שאני לא מכיר".

יש כאלו שמרימים גבה על הגיל הצעיר?

"אני שומע גם ביקורת על הגיל הצעיר שלי. זה לא נפוץ שבחור בן 25 מוציא ספר, ועוד כזה שמדבר על התפתחות אישית. ויש לי תשובה מאוד נחרצת לזה".

שהיא?

"אני לא מגיע מהמקום של 'אני יודע ואתם לא'. אנשים כבר התרגלו לכך שמנטורים אומרים להם מה הם צריכים לעשות עם החיים שלהם, ואני לא מגיע משם. אתם יכולים לבחור לקחת את מה שאתם קוראים, ויכולים לבחור גם לא. אבל כדאי להסתכל".

"בחרתי להקדיש את החיים שלי כדי לעודד תוכן חיובי ברשתות ולהיות מקום תומך עבור אנשים שצופים בתוכן שלי", מסכם.

© everydamndayyy@
תגיות
תגובות