מעל המים: בובספוג חוזר עם סרט חדש!. צילום: פייסבוק

מעל המים: בובספוג חוזר עם סרט חדש!

הספוג האהוב על כולנו חוזר בעוד חצי שנה עם סרט חדש, שממש כדאי לכם לצפות בו. רמז: הוא לא יהיה הפעם רק בתוך המים

הסדרה שמדברת אל כל הגילאים "בובספוג", חוזרת עם סרט שני במספר לאחר שהסרט הראשון שלה גרף מעל 140 מיליון דולר בקופות וביקורות מצוינות. 

למי שלא זוכר, הסרט הראשון ("בובספוג – הסרט") עסק בגניבת הכתר המלכותי של המלך נפטון על ידי מר קראב, אך בעצם פלנטקון גנב אותו כשלב מתוכניתו להשיג את המתכון הסודי של קציצות הסרטן (תוכנית ת'). בובספוג ופטריק יצאו להשיג את הכתר בחזרה, אך בדרך נתקלו בהמון קשיים; מכוניתם נגנבה, נרדפו על ידי בריון שהושכר להרוג אותם ואף כמעט מתו מהתייבשות.

פוסטר הסרט הראשון
פוסטר הסרט

לסרט הראשון יצא משחק מחשב, פלייסטיישן, אקסבוקס וגיימבוי, על בסיס עלילת הסרט. המשחק, שזכה בשלושה פרסים גדולים הוא משחק יחיד. המשחק אינטראקטיבי וצפויות שעות של הנאה לכל אדם שישחק בו. בקיצור, מומלץ.

הסרט החדש שנקרא "The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water" (או בתרגום חופשי: "בובספוג מכנסמרובע - הסרט: ספוג מחוץ למים") יוקרן לראשונה ב- 6 לפברואר 2015. בסרט הושקעו 66 מיליון דולר, לעומת הסרט הראשון, שהושקעו בו 30 מיליון דולר. לסרט תהיה פלטפורמת תלת-מימד, בנוסף לדו-מימד.
קונספט הסרט: בובספוג וחבריו יוצאים למשימה על מנת להשיב את המתכון שנגנב מהם, והדבר לוקח אותם למעל פני הים. שם, הם מסתבכים עם פיראט שברשותו ספר אשר יכול לשנות כל דבר שכותבים בו. כדי להשיג את המתכון בחזרה, הם גונבים את הספר, והופכים עצמם לגיבורי על.

© פייסבוק

מה דעתכם? תצפו בסרט? לא תצפו בו? שתפו אותנו!

 

 

תגובות