רומנטיים וקיטשיים: הסרטים המומלצים ליום האהבה. צילום: פייסבוק

רומנטיים וקיטשיים: הסרטים המומלצים ליום האהבה

יום האהבה זו סיבה מספיק טובה לצפות בסרטי אהבה רומנטיים ולהיות קצת קיטשיים עם בן הזוג. קבלו את הרשימה המלאה של הסרטים המומלצים. אה ו.. יום אהבה שמח

יום האהבה העברי שחל בט"ו באב מציין יום שבו מעניקים מחוות לבני הזוג, מקדישים בעיקר אהבה, מפייסים זה את זו ואיך אפשר שלא לעשות את זה עם קצת רומנטיקה. דבר שמומלץ לעשות עם בני הזוג הוא לצפות בסרט רומנטי וקיטשי - עד כמה שאפשר, או סרט מרגש סוחט דמעות שיקרב ביניכם עוד יותר. אספנו בשבילכם רשימת סרטים מומלצים שתוכלו לצפות עם אהובי ליבכם (וכמובן לא לשכוח ממחטות נייר ופופקורן).

"טיטניק" (1997)

נתחיל בדרמת האסונות שזכתה לשבחים רבים, 87 פרסים שונים, הכנסות של מעל 2 מליארד דולר וכמובן לא נשכח את השחקנים האדירים לאונרדו דיקפריו וקייט וינסלט. הסרט מתאר את סיפור אהבתם הסוער של ג'ק ורוז. ג'ק הוא נער פשוט מהמעמד הנמוך שעולה על סיפון הספינה עם חברו, לאחר שזכה בזוג כרטיסים להפלגה. במקביל רוז, נערה צעירה ועשירה, עולה על הסיפון ומרגישה רע בעקבות מערכת יחסים עם גבר שהיא לא סובלת, ג'ק מציל אותה מניסיון התאבדות והם מפתחים קשר ידידותי. במהרה הקשר נהפך להתאהבות הדדית והשניים עושים הכול כדי לגשר על הפערים ביניהם. בסיום הסרט זוכים לסוף מפתיע, אותו לא נספר (למרות שכולכם בוודאי כבר יודעים).

 
 
 

"נ.ב. אני אוהב אותך" (2007)

דרמה רומנטית שתגרום לכם לבכות. הולי קנדי היא צעירה מצליחה הנשואה לג'רי, אביר חלומותיה. היא אוהבת אותו עד מוות ולכן לאחר שהוא נפטר בעקבות מחלה גם חייה נגמרו. ג'רי שהיה מוכן למותו הקרב, התכונן לזה מראש - הוא הכין לה עשרה מכתבים מפתיעים שבכל אחד מהם היא מגלה את עצמה מחדש.

 
 
 

"תוכנית גיבוי" (2010)

קומדיה רומנטית. זואי שהתייאשה מחיפוש האחד שלה בדייטים רבים שנמשכו תקופה ארוכה ולא הועילו, מחליטה להתקדם לבד בחייה. היא רוצה להיות אמא, לכן היא מתאמת פגישה וקובעת תאריך להפריה. התפנית בעלילה היא שבדרך לפגישה היא פוגשת את סטאן, הגבר שיכול להיות האחד שלה.

 
 
 

"מכתבים לג'ולייט" (2010)

סופי היא נערה אמריקאית שנופשת בעיר שבה התאהבו רומיאו ויוליה, ורונה. במהלך ביקורה באתר המוקדש ליוליה, פגשה קבוצת מתנדבות שעונות על מכתבים שכתבו נשים מכל העולם. במכתבים שמיועדים ל"יוליה" נמצאים סיפורים אישיים וטרגיים, אחד מהם תפס את תשומת ליבה של סופי והיא שכנעה את הכותבת שלו לטוס לורונה, כדי לחפש את אהובה האבוד. בעקבות המסע המשותף של השתיים הן גילו מחדש מהי אהבת אמת.

 
 
 

"ידידים פלוס" (2011)

קומדיה רומנטית בכיכובם של מילה קוניס וג'סטין טימברלייק, מציגה את סיפורם של דילן וג'יימי, ידידים טובים, שמחליטים יום אחד להוסיף מרכיב נוסף לידידות שלהם – סקס. במהרה השניים מגלים שהדבר לא כל כך פשוט, לאור העובדה שדילן לא רואה בג'יימי יעד רומנטי ומתאר את הסקס שלהם כפעולה פיזית מהנה כטניס, בעוד שג'יימי שמאמינה באהבת אמת ויודעת שדילן לא יהיה האביר על הסוס הלבן שלה, לא מפחדת לרקום איתו מערכת יחסים.
דילן וג'יימי מגלים מכשולים וסיבוכים בעקבות הצעד החדש בקשר שלהם ונאבקים בין רגשות סותרים. האם הקשר יחזיק מעמד?

 
 
 

"ארוס בהשאלה" (2011)

הסרט עוסק ברייצ'ל, בחורה צעירה ורווקה שאת רוב זמנה משקיעה בעבודתה. לאחר שהשתכרה ביום הולדתה ה-30, התעוררה בבוקר ליד דקס, בחור חתיך בו הייתה מאוהבת, אך הבעיה היא שהוא מאורס לחברתה הטובה, דארסי. העניינים מסתבכים אבל מה יקרה בסוף? שווה צפייה.

 
 
 

"הדייט שהביך אותי" (2014)

הסרט מציג שלושה חברים טובים, כשלכל אחד מהם יש מערכת יחסים מסובכת. מייקי נזרק על ידי החברה שלו ושני חבריו מזדהים איתו. לשם כך הם מתחייבים בפניו שיימנעו ממערכות יחסים, כל עוד הוא רווק כמובן. ההחלטה לא נעשית קלה כשהם פוגשים שתי בחורות יפות. על השניים להיאבק ברגשותיהם לאור ההתחייבות.

 
 
 

"גוף שלישי" (2014)

את הסרט הזה אנחנו אוהבים במיוחד כי יש בו נציגות ישראלית - מורן אטיאס. אטיאס משחקת בסרט לצד ליאם ניסן וזכתה לביקורות נלהבות על תפקידה. בסרט נאחדים שלושה סיפורי אהבה יוצאי דופן, שנקשרים זה בזה באופן מפתיע. מייקל, סופר זוכה פרס פוליצר,שוהה זמן רב בדירתו על מנת לסיים את הרומן החדש שלו. הוא נפרד מאשתו והחל ברומן עם אנה, סופרת צעירה ויפה. סקוט, איש עסקים אמריקאי שמבקר באיטליה לצורך ריגול תעשייתי, פוגש את מוניקה, שמתוכננת להתאחד עם בתה שנחטפה. כאשר הכסף שלה נגנב, סקוט מחליט לעזור לה. ג'וליה היא שחקנית אופרות סבון לשעבר שנקלעה למאבק משמורת על בנה המשותף עם אביו. ללא הכנסה ועם חובות רבים, ג'וליה מתחילה לעבוד בלית ברירה כחדרנית באותו בית מלון שבו נהגה לבקר בימי הזוהר שלה. שלושה סיפורים, שנראים לא קשורים זה בזה, נחשפים על רקע הערים – פריז, רומא וניו יורק. לכל מערכת יחסים בסרט ישנו גוף שלישי שמושך בחוטים. למרות שאין רואים אותו, הוא מורגש בנוכחותו שמכריעה את הגורל.

 
 
 

"אשמת הכוכבים" (2014)

בעיות רפואיות חריגות מפגישות שני בני נוער, פיקחים ושנונים. הייזל וגאס הם זוג נערים מאוהבים שמבינים לא פחות מהמבוגרים, קצת על טבע העולם ומהי אהבה חזקה. מערכת היחסים ביניהם התחילה מקבוצת תמיכה לחולי סרטן. החבר הצמוד של הייזל הוא מיכל חמצן, שמסייע לריאות שלה לתפקד כמו שצריך. לגאס יש רגל תותבת אך זה לא מפריע לו לצחוק ולהיות שנון כדרכו. סיפור האהבה היוצא דופן שלהם מצחיק, רומנטי ומרגש כאחד. 

 
 
תגובות