צפו: רוברט פטינסון ומיה וסיקובסקה בנשיקה לוהטת. צילום מסך מהדיילי מייל

צפו: רוברט פטינסון ומיה וסיקובסקה בנשיקה לוהטת

במהלך הצילומים לסרט החדש בכיכובם, רוברט פטינסון ומיה וסיקובסקה נצפו בנשיקה לוהטת. אנחנו מהמרים על זוגיות מנצנצת גם בחיים האמיתיים

כוכבים. רוברט פטינסון ומיה וסיקובסקה משחקים ביחד בסרט החדש "Maps To The Stars" ובתרגום חופשי "מפות לכוכבים", בבימויו של דיוויד קרוננברג. פטינסון התפרסם באופן משמעותי בסדרת סרטי "דמדומים" לצד קריסטן סטיוארט, שם גילם ערפד צעיר שמתאהב בבת/אנוש. מאז, פטינסון השתתף בסרטים עצמאיים, בהם "זכרי אותי לנצח" ו"מים לפילים". וסיקובסקה שחקנית קולנוע, היא ידועה בזכות תפקידה בסרט "אליס בארץ הפלאות", בו גילמה את אליס.


השניים לוהקו לסרט "מפות לכוכבים", בו פטינסון מגלם את ג'רום, נהג לימוזינה השואף להפוך לכוכב הוליוודי, בעוד וסיקובסקה מגלמת אישה צעירה בשם אגתה, שמכוסה בצלקות ומשפחתה לא מתפקדת כראוי בעקבות תשישות מהוליווד ותרבות הסלבריטאים. 

למרות השוני בין הדמויות, הן מוצאות את המכנה המשותף שלהן בסרט. כמו בכל סרט שבו יש שוני בין הדמויות, מוצאים פערים ואיך אפשר שלא לעבור כמה קשיים, בסופו של דבר הדמויות הראשיות מוצאות חיבור עמוק ומתקרבות זו לזו. כך גם בסרט הזה - פטינסון ווסיקובסקה התנשקו במהלך הצילומים כשהם שוכבים על הרצפה, צמודים מאוד.

 

הסרט הוא סאטירה על העולם ההוליוודי. במרכזו ניצבת משפחת וייס האמידה, שסודותיה ייחשפו במהלך הסרט בהדרגתיות. האב (ג'ון קיוזאק) הוא פסיכולוג מצליח שהוציא ספרים רבי/מכר, האם (אוליביה ויליאמס) מנהלת את הקריירה של בנג'י (אוון בירד), בנם שהוא כוכב סדרת טלוויזיה מצליחה. דמות נוספת בסרט היא הוואנה סגרנד (ג'וליאן מור), כוכבת מזדקנת שכל רצונה הוא לשחק בסרט שבו שיחקה אמה. לדמויות אלה מצטרפים כאמור רוברט פטינסון ומיה וסיקובסקה, שישחקו ניגודים קיצוניים ולמעשה מסמלים תפקיד סימבולי בסרט.


עוד במדור התרבות של פרוגי:

תגובות