שילוב מנצח: קריסטן סטיוארט וג'וליאן מור בסרט חדש. צילום: The Playlist

שילוב מנצח: קריסטן סטיוארט וג'וליאן מור בסרט חדש

הכוכבת הנושכת קריסטן סטיוארט, תככב בסרט "עדיין אליס" לצד השחקנית המוכשרת, ג'וליאן מור. הבאנו לכם הצצה קטנה, אך שווה, לסרט שמסתמן כלהיט

השחקנית האהובה קריסטן סטיוארט, לא מפסיקה להפתיע. לאחר שפרצה דרך בשנת 2012 בסרטי "דמדומים", המשיכה לסרט המצליח "שלגייה והצייד" באותה שנה ואז כיכבה בסרט "בדרכים", תככב השנה גם בסרט "עדיין אליס" לצד ג'וליאן מור. סטיוארט התחילה את הקריירה שלה בגיל שמונה, אך רק בגיל שבע-עשרה הצליחה לכבוש לעצמה לא מעט מעריצים ושיאים.

© The Playlist

בסדרת הסרטים "דמדומים" שיחקה לצד רוברט פטינסון שהפך לבן זוגה עד לשנת 2013. בסדרה הפגינה משחק מרשים שזיכה אותה בתואר "שחקנית הקולנוע האהובה ביותר" בטקס ה-Kids' Choice Awards.
לאחרונה סטיוארט כיכבה בסרט נוסף, ששמו "Camp X-Ray", אך הוא לא הוקרן בישראל. חבל.

©  The Playlist

עוד במדור הבידור של פרוגי:

בימים אלה סטיוארט משחקת בסרטה החדש "עדיין אליס" לצד שחקנית הקולנוע המוכשרת, ג'וליאן מור. אם יש שילוב יותר מנצח מזה, תודיעו לנו.

צפו בהצצה:

 
 

מור משחקת גם בסרט "עורבני חקיין", בו היא תגלם את אלמה קוין המובילה את המרד נגד הקפיטול. בנוסף לכך, נראה אותה בסרט "מפות לכוכבים" לצד האקס של סטיוארט, פטינסון, בהחלט אפשר לומר שהיא נמצאת בין הפטיש לסדן - אנחנו לא מקנאים. גם היא כמו סטיוארט זכתה בפרס "השחקנית הטובה ביותר" בזכות כיכובה ב"מפות לכוכבים". כנראה שהולכת להיות יריבות רצינית בין השתיים בנוגע לפרסים ותארים.

© The Playlist

מהביוגרפיה של מור, נחזור ל"עדיין אליס", העלילה מבוססת על הספר של ליסה ג'נובה שזכה להצלחה רבה. הסרט מספר את סיפורה של פרופסורית קולומבית מוערכת בשם אליס, שנשואה לבחור מצליח והיא אם לשלושה ילדים בוגרים, ביניהם לידיה שאת תפקידה משחקת סטיוארט. חייה של אליס מתהפכים ברגע שהיא מגלה כי היא חולה במחלת האלצהיימר. אליס ומשפחתה אמורים לעבור את האבחנה ההרסנית בכוחות משותפים ולהישאר אופטימיים עד כמה שניתן.

© The Playlist

הסרט צפוי לצאת לאקרנים בארה"ב בסתיו ואנחנו ממש מקווים שהוא יוקרן גם בישראל.  

 

תגובות