קאמבק מהסרטים: "דמדומים" חוזר לעשות היסטריה?. צילום: פייסבוק

קאמבק מהסרטים: "דמדומים" חוזר לעשות היסטריה?

לא מעט זמן עבר מאז הסרט האחרון בסדרת "דמדומים", ובכל זאת עובדים על סדרת סרטים קצרים שיתבססו על הספרים והסרטים. מי ייקח חלק בסדרה? ומתי היא תעלה לאוויר?

סדרת הסרטים הפופולארית "דמדומים" שגילתה לנו כישרון יוצא דופן העונה לשם קריסטן סטיוארט, חוזרת. 
אחרי ארבעה ספרים מצליחים אותם כתבה הסופרת סטפני מאייר, וחמישה סרטים מצליחים לא פחות שבהם כיכבו סטיוארט והאקס המיתולוגי, רוברט פטינסון, "דמדומים" חוזרת לראש הכותרות. הפעם לא מדובר בסרט המשך, אלא בסדרת סרטים קצרים.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

© פייסבוק
© פייסבוק

העיתון האמריקני "The New York Times" הודיע שבלה, אדוארד, ג'ייק, צ'רלי ושאר הדמויות האהובות עלינו יחזרו בשנה הבאה עם יציאת סדרת סרטים קצרים שיתפרסמו בפייסבוק. הסרטים יתבססו על הדמויות ויבוימו על ידי חמש במאיות שאפתניות, אותן יבחרו מחברת הספרים מאייר ואולפני ליונסגייט. 

בחירת הבמאיות תיעשה גם בעזרת סטיוארט, קייט וינסלט, ג'ולי בואן, אוקטביה ספנסר, קתרין הארדוויק, הבמאית של הסרט האחרון בסדרת "דמדומים" וג'ניפר לי, הבמאית והתסריטאית של הסרט "לשבור את הקרח". הבחירה תהיה באמצעות תחרות, שאת פרטיה תוכלו למצוא בקרוב בכתובת האתר

© פייסבוק
 
© פייסבוק

סדרת הסרטים הקצרים שתיקרא: "The Storytellers — New Creative Voices of The Twilight Saga" ותכלול בקאסט שחקנים חדשים שיגרמו לנו להתאהב בבלה ובאדוארד מחדש. הסיבה שהסרטים יוצגו בפייסבוק ולא בבתי הקולנוע, היא ש"אנחנו חושבים שפייסבוק זו דרך נהדרת בשבילנו להציג את העולם של 'דמדומים' לקהל חדש לגמרי בזמן שממריצים את המעריצים הקיימים", כך אומר מייקל ברנס, סגן יו"ר ליונסגייט.

© פייסבוק
© פייסבוק

כנראה שכדי לרכוש מעריצים חדשים לסדרה, סרט או מפורסם, וכדי לחדש אנרגיות חדשות של מעריצים קיימים, משתמשים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם שמשמשות פלטפורמה חזקה. "זו רק ההתחלה", ברנס מספר, "אתם יכולים בוודאי לנחש מה יהיה הדבר הבא".

דמדומים לנצח
דמדומים לנצח © פייסבוק

 

תגובות