באיזה סרטים נצפה ביום כיפור ועם איזה נתענה?. צילום מסך מהיוטיוב

באיזה סרטים נצפה ביום כיפור ועם איזה נתענה?

הגיע קץ הימים הנוראיים ולשם כך אספנו עבורכם רשימת סרטים נוראיים, שאנחנו ממש לא ממליצים לכם לצפות בהם. נוסף לכך, הכנו לכם רשימת סרטים לאלה שלא צמים ביום כיפור, ויכולים להעביר איתם את הזמן

יום כיפור זה זמן של חשבון נפש וכפרה, שבו אנחנו מבקשים סליחה מחברים, מההורים ומכל מי שפגענו בו. התחשק לנו להיות קצת יצירתיים, וחשבנו על הסרטים הגרועים ביותר שצריכים לבקש מאיתנו סליחה, על כך שהם בוימו והופקו.

עוד במדור הבידור של פרוגי:


"כשזר מתקשר"

מדובר בסרט אימה קלאסי. ג'יל הדמות הראשית, מגיעה בלילה לבית אחד, בו היא עושה בייביסיטר על שני ילדים. למרות שזו עבודה קלה, היא נעשית מפחידה משום שמישהו אנונימי מתקשר לבית עשרות פעמים וג'יל מנסה להשיג את מקור השיחה בכך שפונה למשטרה. מסתבר שהשיחה מגיעה מתוך הבית והאיש עצמו נמצא שם, וג'יל צריכה לדאוג לעצמה ולשמור על הילדים מפני האיש המסתורי.

 
 

הטריילר עצמו מעודד את הצופים לראות את הסרט משום שהוא ערוך טוב, הצילום מעולה והעלילה נראית מפחידה ומותחת, רק חבל שבסרט זה לא ככה. לאורך רוב הסרט מראים את הזר מתקשר לבית עשרות פעמים ואת ג'יל מפחדת ונבהלת מכך. רק בעשר הדקות האחרונות של הסרט, הוא מתחיל להיות מעניין. אין ספק שמגיעה לנו סליחה גדולה על בזבוז הזמן שהקדשנו לסרט הזה.

"עיר של עצמות"

הסרט "עיר של עצמות" הוא על פי הספר הראשון שיצא לסדרה "בני הנפילים", סדרת פנטזיה לבני נוער.
הסדרה עוסקת בנערה צעירה בשם קליירי פרי, שמגלה שהיא צאצאית של ציידי צללים - קבוצה חשאית של צאצאיהם של המלאך רזיאל ובני אדם הנאבקת בשדים שמנסים להשתלט על העולם. לאחר היעלמותה המסתורית של אמה, מחליטה קליירי להצטרף לציידי הצללים, ומגלה בעזרתם את "ניו יורק האחרת" - המורכבת משדים, פיות, ערפדים ואנשי זאב.

 
 

הספר עצמו מעולה, אבל הסרט ממש רחוק מזה. הוא לא מתאר את כל מה שקורה בספר, ההפקה גרועה, האפקטים בסרט היו עלובים ושום דבר בסרט לא היה נראה אמין, גם לא המשחק של השחקנים, חוץ מהמשחק המצוין של לילי קולינס, שמגלמת את קליירי. אנחנו ביום כיפור מעדיפים לקרוא את הספר ותוך כדי הקריאה לדמיין תסריט יותר מוצלח לסרט שאכזב לא מעט מעריצים של הסדרה.

"ג'ובס"

"ג'ובס" הוא סרט ביוגרפי על חייו של סטיב ג'ובס, מייסד חברת אפל שעשה מהפכה בעולם הסמארטפונים, כשהשיק את האייפונים. בסרט משחק אשטון קוצ'ר בתפקיד של ג'ובס ומספר על כל חייו, החל משנת  1974 (כשהיה אז סטודנט במכללת ריד) עד שנת 2001 כשהציג לראשונה את האייפוד.

 
 

הסרט רחוק שנות אור מלהיות מצליח כמו הספר "סטיב ג'ובס". הסיבה לכך היא שלא הציגו את סטיב ג'ובס כמו שהוא מתואר בספרו. נוסף לכך, הסרט היה משעמם ומיותר. גם הכתיבה והבימוי היו גרועים, ולכן הסרט גרר אחריו לא מעט ביקורות שליליות. אנחנו ממליצים בחום לוותר על הסרט ובמקום לצפות בו, לקרוא את הספר שיראה לכם מי עומד מאחורי מה שאתם הכי אוהבים – סמארטפונים.

"האקדמיה לערפדים"

מדובר בסרט שיצא על פי סדרת הספרים "האקדמיה לערפדים", המונה שישה ספרים.
בעלילה מסופר על קבוצת ערפדיות מתבגרות שברחו מפנימיית הערפדים שלהן, על מנת לחיות בעולם אנושי, אבל כשהן חוזרות לפנימייה הן מגלות שדברים השתנו מאז הפעם האחרונה שהיו בה, ושקיימות סכנות רבות.

 
 

אחרי שסיימנו לקרוא את הספר הראשון, ידענו שמדובר בספר מעניין, מרתק ומותח במיוחד שגם אותו יהפכו לסרט גרוע ומגוחך, כמו "עיר של עצמות". למרות הניסיונות להפוך את הסרט ללהיט נוער, הם נכשלו משום שהתסריט כתוב בצורה גרועה, המשחק לא מספיק אמין והדמויות שמדברות לעצמן מספרות לנו דברים שכבר הבנו לבד. נוסף לכך, בסרט ניסו לשלב בין "הארי פוטר" לבין "דמדומים". לנו נמאס מחיקויים. כידוע, ביום כיפור מתענים וצפייה בסרט זה היא דרך מצוינת להתענות.

"בדרכים"

אם כבר דיברנו על "דמדומים" שבו קריסטן סטיוארט משחקת, נעבור לסרט נוסף בכיכובה, הפעם "בדרכים". סרט זה הוכיח לנו שלא כל סרט בכיכובה של השחקנית המוכשרת, הוא סרט טוב. סאל פארדייס הוא סופר מניו יורק שפוגש במקרה אסיר משוחרר בשם דין ואת אשתו, מריל. הזוג מצליח לשנות את צורת חשיבתו של סאל ומשכנעים אותו לצאת עימם למסע בארצות הברית. השלושה יוצאים למסע ומגיעים לאזורים נידחים עליהם מעולם לא חלמו. הם פוגשים טיפוסים לא שגרתיים ומגלים על עצמם ועולמם פרטים חדשים.

 
 

הסרט חסר פואנטה ומרוח. שעה וחצי של צפייה בסרט מרדימה אותנו. אין ספק שהשתעממנו כי הוא לא עורר הזדהות עם הדמויות, העלילה לא הייתה מעניינת במיוחד וגם כי הסרט חשף אותנו לסצנות נועזות במיוחד של סטיוארט. לא ציפינו. הסרט יצא לאחר ספר שזכה להצלחה גדולה, משום שהוא כתוב בצורה מעניינת ועמוסת רגשות. למרות כל הסיבות לכישלון הסרט, לא מדובר בכישלון גדול, אלא יחסי. אין ספק שהליהוק המצוין עשה כמעט את כל העבודה משום שהמשחק היה מעולה. על זה אנחנו לא מתווכחים.

"פרסי ג'קסון"

אחרי חמישה ספרים מצליחים של "פרסי ג'קסון" יצאו סרטים על פי הסדרה. העלילה עוסקת בפרסאוס (פרסי) ג'קסון, נער בעייתי שמגלה שהוא שהוא בן לאל יווני, פוסידון. הוא עובר טלטלות רבות כמו גם במלחמות של המיתולוגיה היוונית. בסרט הראשון הוא מגלה שהאויב של האלים, הטיטאן קרונוס, רוצה להשמיד את האולימפוס. קרונוס הצליח לגייס חצויים רבים למלחמה ופרסי כבן לאחד האלים החשובים ביותר, ממלא תפקיד מרכזי מאוד במלחמה. פרסי מגלה את הנבואה אשר מספרת על צאצא חצוי של אחד משלושת הגדולים, שכאשר ימלאו לו 16 שנים הוא יציל או ישמיד את האולימפוס ואיתו את העולם. הנוסח המדויק של הנבואה מתגלה לו ימים ספורים לפני יום הולדתו השישה עשר, ולבסוף פרסי צריך להחליט את ההחלטה שתציל או תשמיד את האולימפוס.

 
 

הסרטים מחקים את "הארי פוטר", לא מצליחים כמו הספרים ובעיקר מורידים חלקים חשובים שכתובים בספרים.
הסרט הראשון, "פרסי ג'קסון והאולימפיים – גנב הברק", נחל כישלון גדול ולמרות זאת הוציאו סרט שני, אך הוא לעומת הראשון היה יותר מוצלח. אנחנו מקווים שהסרטים הבאים בסדרה יהיו יותר טובים.

 
 

מהסרטים הגרועים ביותר, נעבור לסרטים מומלצים ביותר שאפשר להעביר איתם את הזמן ביום כיפור, כמובן רק אלה שלא צמים. שנמשיך?

"הרץ במבוך"

כוכב "זאב צעיר", דילן אובריין, משחק בסרט "הרץ במבוך" בתפקיד תומס. כשתומס מתעורר במעלית, הוא זוכר רק את השם הפרטי שלו. הוא מגלה שהוא לכוד במתחם מוקף בחומות, עם נערים נוספים. אף אחד מהם לא יודע איך הוא הגיע למתחם הזה, אבל מה שהם כן יודעים הוא שבכל בוקר נפתחות בחומה דלתות אבן שמובילות אל המבוך שסובב אותם, ממנו אף אחד לא חזר מעולם. מעבר לכך שתומס נחוש להימלט מהמבוך, הוא מצטרף לכוח עם הנערים בכדי לגלות מי הביא אותם ומה הסיבה לכך.

 
 

אם עדיין יש לכם ספק אם לצפות בסרט או לא אז תשמחו לשמוע שסרט זה כמעט עקף את הסרט "משחקי הרעב" באחוזי הצפייה שלו, וזה מראה עד כמה שהוא הצליח ברחבי העולם. צפייה מהנה מובטחת.

"הפעם הראשונה"

גם בסרט זה משחק אובריין. הסרט עוסק בשני תיכוניסטים שנפגשים במקרה בזמן הכי משמעותי בחייהם. דייב, צעיר שעומד לפני סיום לימודיו, מאוהב בג'יין, ידידה הרואה אותו כידיד בלבד. אך הכול משתנה, כשהוא פוגש במסיבה את אובריי, תיכוניסטית צעירה ממנו, הלומדת בתיכון אחר. מה שהתחיל כפטפוט ידידותי, הופך במהרה למשהו אינטימי ומסובך. זאת יכולה להיות תחילתה של אהבה גדולה ומערכת יחסים רצינית או הטעות הגדולה ביותר שהם עשו אי פעם.

 
 

אנחנו לא ממליצים רק בגלל העלילה המעניינת והסוחפת, שהראתה לנו שסרט אהבה לא יכול להיות רק קיטשי, אלא בעיקר בזכות התפקיד הראשי שניתן לאובריין. יש יותר טוב מזה?

"שכנים"

הסרט "שכנים" הוא קומדיה שעוסקת בזוג הורים טריים ולא מנוסים, אשר מתקשים לשמור על סגנון החיים הישן שלהם, וכשהם מגלים כי אחוות דלתא סיי בטא הידועה במסיבותיה הפרועות, העלילה מתחילה להסתבך. מנהיגי האחווה הם טדי (זאק אפרון) ופיט (דייב פרנקלו) שמפריעים לזוג לחיות את חייהם בשקט, לכן הוא יפעל על מנת להרוס את האחווה ולהחזיר את השקט לשכונה.

 
 

אם העלילה לא נראית לכם מספיק מעניינת, בטוח מי שיעניינו אתכם אלה אפרון ששיחק בסרטי "היי סקול מיוזיקל", "שוב בן 17" ו"הדייט שהביך אותי" וכמובן רוז ביירן המוכרת מהסרטים "שנה גג" ו"מסיבת רווקות". 

 

"לזמן את הרוע"

אוהבים לפחד? אם כן, הסרט "לזמן את הרוע" הוא בשבילכם. זהו סרט אימה שעוסק בצמד חוקרים של עולם על טבעי. החוקרים, אד ולוריין וורן, נרתמים לעזור למשפחה המאוימת על ידי נוכחות אפלה בבית חווה מבודד. הם נאלצים להתמודד עם מקרים רבי עוצמה ומוצאים עצמם חוקרים את המקרה הכי מוזר ומפחיד אותו חקרו עד היום. אנחנו אהבנו את הרקע, את המשחק המצוין ואת העלילה המותחת של הסרט, שאומנם לא ממש מקורית אך מעניינת ומטילה אימה. אם אתם מחפשים ריגושים ביום כיפור, "לזמן את הרוע" הוא התשובה. 

© יוטיוב
 
 



 

 

תגיות
תגובות