ניל פטריק האריס נבחר להנחות את האוסקר. צילום מסך מהפייסבוק

ניל פטריק האריס נבחר להנחות את האוסקר

האם השחקן שגרם לנו לצחוק בסדרת הקומדיה המצליחה "איך פגשתי את אמא" הולך להצחיק אותנו גם בטקס האוסקר הקרוב? כל הפרטים בכתבה

לאחר חודשים רבים של שמועות מתמשכות על זהותו של מנחה הטקס המכובד והמפורסם ביותר, סוף סוף הוצגה הזהות של המנחה הנבחר - השחקן ניל פטריק האריס המוכר מהסדרה "איך פגשתי את אימא". האריס משחק גם בסרט שמכר הכי הרבה כרטיסים בשבוע האחרון בארה"ב, "נעלמת", המוקרן בימים אלו גם בישראל וגורף ביקורת מעולות.

בתפקיד המנחה
בתפקיד המנחה © צילום מסך מהפייסבוק

עוד במדור הבידור של פרוגי: 

זאת לא הפעם הראשונה שניל ינחה טקס מכובד כמו האוסקר מהסיבה הפשוטה שבשנים האחרונות הספיק כבר להנחות טקסים רבים כדוגמת טקס פרסי הטוני העוסק בתחום התיאטרון והנחה פעמיים את טקס פרסי האמי, שהוא החשוב ביותר בתעשיית הטלוויזיה האמריקאית.

חוגג בווגאס
חוגג בווגאס © צילום מסך מהפייסבוק
רזומה נרחב
 

זה עדיין לא אומר שאין על האריס אחריות רבה בתור המנחה של פרסי האוסקר. בכל זאת, זהו טקס פרסי הקולנוע היוקרתי ביותר בארצות הברית ובכלל, בכל העולם, והוא בכל זאת יצטרך להיות אנרגטי ומלא בהומור כדי להתעלות על אלן דג'נרס שהנחתה את אותו הטקס באופן מעולה בשנה שעברה.

"מאוד מרגש שבחרו בי להנחות את פרסי האקדמיה לשנה זו, זה באמת כבוד גדול", כתב בחשבון הטוויטר שלו ואף הוסיף "גדלתי על האוסקר ותמיד הערצתי את המנחים שלו. זה שביקשו ממני ללכת בדרכם של ג'וני קרסון, בילי קריסטל, אלן דג'נרס וכל מי שהיה המזל הגדול של הנחיית האוסקר זה הגשמת חלום".

© פייסבוק
ניל ובתו
ניל ובתו © צילום מסך מהפייסבוק

SO - הטקס ה-87 של האוסקר בהנחיית ניל פטריק האריס יתקיים ב-22 בפברואר. מה אתם חושבים על הבחירה?

תגובות