אל תוך היער: הסרט שמאגד את אגדות דיסני. צילום: יחסי ציבור

אל תוך היער: הסרט שמאגד את אגדות דיסני

מה קורה כשדמויות מהסיפורים של האחים גרים נפגשות? סרט חדש "אל תוך היער" שמבוסס על דמויות מהאגדות דיסני מראה לנו שלפעמים צריך להיזהר מהדברים שאנחנו מבקשים

 כשהיינו קטנים כולנו גדלנו על סרטי "דיסני", שאותם לא הרבה יודעים אבל, כתבו האחים גרים, ו"דיסני" ביצעו לכך סרטים המתאימים לילדים. בקרוב יגיע לקולנוע סרט חדש שמאחד את כל האגדות האהובות עלינו. "אל תוך היער" הוא סרט שמבוסס על מחזמר מצליח בברודווי שאותו כתב סטיבן זונדהיים. הסרט יאחד בתוכו את כל סיפורי האגדות שכתבו האחים גרים ובוחן בתוכו את ההשלכות של המשאלות והמשימות של הדמויות.

כמו במחזמר, הסרט הוא מוסיקלי והומוריסטי הכולל שירים, ויעקוב אחרי זוג אופה ואישתו שמכשפה רעה הטילה עליהם קללה בעקבות משאלתם להקים משפחה. על מנת להסיר את הקללה, יוצאים הזוג למסע שבמהלכו פוגשים את הדמויות מסיפורי האגדות. במסע הזוג יפגוש את סינדרלה (אנה קנדריק), כיפה אדומה (לילה קרופורד), ג'ק ואפון הפלא (דניאל האטינסטון) ורפונזל (מקנזי מאוזי).

עוד שחקנים שיקחו חלק בסרט המדובר הם: ג'וני דפ בתפקידו של הזאב, מריל סטריפ בתפקיד המכשפה, כריס פיין בתפקיד הנסיך, ג'יימס קורדן בתפקיד האופה ואמילי בלנט.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

בשונה מהסרטים הרגילים של "דיסני" הטריילר נראה יותר אפל ודרמטי, אבל גרם לנו לחכות לראות את הסרט, ולצפות לראות את המפגש של הדמויות השונות מהאגדות. במאי הסרט הוא רוב מארדל, שביים גם את "שודדי הקאריביים" ואת "שיקאגו". "אל תוך היער" - 19 לפברואר 2015 בבתי הקולנוע בישראל.

 

 

הצטרפתם כבר לעמוד הפייסבוק של פרוגי?

תגובות