בלעדי: הטיזר הרשמי של "מורדים" שוחרר!. צילום: פייסבוק

בלעדי: הטיזר הרשמי של "מורדים" שוחרר!

מעריצי סדרת הסרטים "מפוצלים" - זה בשבילכם. אמש, שוחרר הטיזר הרשמי של הסרט השני בסדרה, "מורדים". איזה כיף!

אמנם ממדי ההצלחה של "מפוצלים" לא הגיעו לשל "משחקי הרעב", אבל כמובן שקשה להשוות בין השניים. 
"מפוצלים" היא סדרת סרטים שמבוססת על הספרים שכתבה הסופרת המהוללת ורוניקה רות'. הספרים זכו לשבחים רבים, שבזכותם הוחלט לביים ולהפיק סרטים. אמש, שוחרר הטיזר הרשמי של הסרט השני בסדרה, "מורדים".

עוד במדור הבידור של פרוגי:

הסרט הראשון גרף לא מעט צפיות, אולי בזכות כישורי המשחק של שיילין וודלי, שמשחקת את ביאטריס. היא חיה בעולם עתידני, ביחד עם אחיה כיילב, אותו מגלם אנסל אלגורט ששיחק לצד וודלי גם בסרט המצליח "אשמת הכוכבים". מי שבלט בסרט הוא דווקא טוביאס שמכונה פור (Four - ארבע). הבדיחות הנושנות על משמעות שמו הצליחו לגרום לסרט להיות מצחיק ולא רק מותח.

© אינסטגרם
© פייסבוק

ביאטריס ובשמה הקצר, טריס, מגלה גילויים מפתיעים על עצמה ועל עולמה שנראה לה מוכר עד לא מזמן. היא מגלה שהיא "מפוצלת" - מתאימה לפלגים מסוימים. למעשה, כל האנשים משוייכים על פי קריטריונים לפלגים שונים: אוריינות, אומץ לב, ידידות, כנות והקרבה עצמית. העובדה שהיא שייכת לכמה פלגים ולא רק לפלג אחד כמו שאר האנשים, מעמידה את חייה בסכנה. 

© פייסבוק

בסרט השני טריס מורדת בחברה שבה גדלה ומקריבה הכול למען האנשים שהיא אוהבת, למרות שהיא יודעת שיש מחיר לכל דבר שתעשה. טריס וטוביאס נרדפים על ידי ג'נין מתיוס, מנהיגת פלג אוריינות, מרדף מותח במיוחד שבסופו טריס מגלה את האמת על העבר ועל עולמה.

צפו בטיזר:

   
טריס בתספורת חדשה
טריס בתספורת חדשה © פייסבוק
בצרות?
בצרות? © פייסבוק

"מורדים", החל מה-20 במרץ בבתי הקולנוע.

 

תגובות