LOL: סרטי קומדיה שיגרמו לכם לבכות מרוב צחוק. צילום: צילום מסך מyoutube

LOL: סרטי קומדיה שיגרמו לכם לבכות מרוב צחוק

אין יותר כיף מלשבת עם המשפחה בסלון ולצפות בסרטי קומדיה שיגרמו לצחוק ואפילו לבכות מרוב צחוק. במיוחד בשביל זה הכנו בשבילכם רשימה של סרטים שאתם חייבים לצפות בהם, מוכנים?

"האנגאובר 3: חוזרים לווגאס"

בסרטים הקודמים בסדרת הסרטים "האנגואבר" החתונה היא זו שהתחילה את כל הבלגן, אך הפעם סרט זה מתחיל בצורה אחרת לגמרי. העלילה מתמקדת באלן, הילד המגודל ובלסלי צ'או, מיליונר לשעבר וחובב קוקאין שהצליח להיכנס לכלא התאילנדי בסרט הקודם וגם לברוח ממנו. תאונה מחרידה שבה אלן היה מעורב גורמת לטרגדיה ומשפחתו הקרובה ביחד עם שלושת חבריו הטובים פיל, סטו ודאג,שמחליטים לעזור לו ולשלוח אותו לטיפול כאשר חבריו הם אלה שיסיעו אותו במכונית של פיל. עד כאן הכול טוב ויפה, עד שבאמצע הדרך חוטפת אותם חבורה של בריונים שנשלחו על ידי פושע אכזרי בשם מרשל שמסתבר שצ'או גנב ממנו מטילי זהב בשווי 40 מיליון דולר. מרשל שולח אותם למצוא את צ'או, לתפוס אותו ולהביא אותו אליו, מה שמוביל לשורה של אירועים וטעויות מצערות שמגיעות עד לווגאס ומערבות דמויות מהסרטים הקודמים. האירועים והטעויות יגרמו לכם בנוסף לדמויות, לצחוק לא מעט במהלך הסרט.

 

"קלולס"

עלילתו של סרט זה מבוססת באופן חלקי על עלילת הספר "אמה" של ג'יין אוסטן, והוא מספר את סיפורה של נערה עשירה מבוורלי הילס בשם שר הורוביץ, שכל מה שמעסיק אותה לרוב אלה נושאי בגדים ואופנה. על אף שהיא מרוצה מחייה, שר מעוניינת להציג את עצמה גם כעוזרת לזולת. ביחד עם חברתה הטובה, דיון מארי דייוונפורט המכונה בקצרה "די", היא מחליטה לעשות מייקאובר לנערה חדשה המגיעה ללמוד בבית הספר שלהן, טאי פרייז'ר ובנוסף, שר מחליטה לשדך בין שניים מהמורים בבית ספרה. מעבר לעלילה המרתקת שלא ממש יוצאת דופן - בכל זאת, מייקאובר, בית ספר ושידוכים - אתם תמצאו את עצמכם צוחקים כמעט מכל מה ששר אומרת או עושה והעלילה הרגילה תיראה לכם ממש מצחיקה, בוודאות. 

 

"אייס ונטורה: בלש מצחוק"

קומדיה פרועה של טום שאדיאק, שהזניקה את הקריירה של ג'ים קארי באמצע שנות התשעים. בסרט מסופר על אייס ונטורה המתנהג כפושע חייתי. כאשר דולפין המשמש כקמע לקבוצת פוטבול נגנב, אייס נשלח לחקור ועכשיו הוא חייב להבין מי גנב את הדולפין ולאיזו מטרה. בעקבות הצלחת סרט זה, הופק סרט ההמשך "אייס ונטורה: בלש פראי" ובנוסף סדרת טלוויזיה מצוירת שנמשכה שלוש עונות.סרט זה ללא ספק יגרום לכם לצחוק בשל ההרפתקאות של אייס ונטורה שיצחיקו אתכם לפחות עד שהבטן שלכם תכאב.

 

"האקדח מת מצחוק: העלבון האחרון"

הסרט סובב בין פרנק לג'יין, אשר יצאו במהלך שני הסרטים הקודמים, נישאו וחיו באושר בתחילת הסרט. בהמשך, בעקבות ריב של השניים, ג'יין עוזבת את פרנק. אף על פי שדרבין הספיק לצאת לגמלאות, הוא נקרא למשימה אחת אחרונה: להיכנס לכלא תחת מסווה. בהמשך, פרנק פורץ יחד עם הפושע רוקו דילון מהכלא. לאחר שהם מגיעים למקום המסתור של רוקו, פרנק מגלה שהם מתכננים להוציא לפועל פיגוע בטקס האוסקר עבור קבוצת טרוריסטים ערבים. פרנק, אשר מתחזה למגיש הטלוויזיה האמריקני הנודע פיל דונהיו, מצליח להתגנב לאולם שבו מתקיים טקס האוסקר ומנסה לאתר את הפצצה שחבויה באחת מהמעטפות. במקביל, ג'יין אשר מבחינה בפרנק בטקס האוסקר נוסעת לשם, אך נלקחת בהמשך כבת ערובה של רוקו. 

 

"50 דייטים ראשונים"

בסרט זה מסופר על הנרי רות' (אדם סנדלר), וטרינר ימי המתגורר באי הוואי. הוא פוגש את לוסי וית'מור במסעדה ועם הזמן מגלה שיש לה בעיות של שיכחון משום שתאי הזיכרון במוח שלה נפגעו בעקבות תאונת דרכים קשה שעברה. לוסי זוכרת רק את העבר מיום התאונה וכל יום חדש הוא יום התאונה לדעתה. כל בוקר היא מקבלת באותה המסעדה בה היא פוגשת את הנרי, את אותו העיתון עם התאריך של יום התאונה. עקב הבעיות, הנרי צריך להכיר ולהתחבר איתה כל יום מחדש. הנרי שהתאהב בלוסי מחפש דרכים מקוריות למצוא חן בעיניה כל יום מחדש. בעזרת משפחתה של לוסי הנרי לומד להתמודד עם בעיה זו כל יום מחדש. בכל בוקר הוא מכין ללוסי קלטות וידאו ורשימות על מנת שתדע על קיומו. אנחנו לא רוצים להרוס לכם את ההפתעה שיש בסוף הסרט אבל היא בהחלט קיימת. ייתכן שהעלילה לא נשמעת מצחיקה, אבל זהו סרט בהשתתפות סנדלר אז אנחנו בטוחים שלא תפסיקו לצחוק ולו לרגע. 

 

"מגודלים 2"

סרט נוסף שבו אדם סנדלר המוכשר משחק. הסרט השני בסדרה מתרחש שלוש שנים לאחר אירועי הסרט הראשון. לני פדר, אותו מגלם סנדלר, ומשפחתו, עברו לעיירה הקטנה בה הוא וחבריו גדלו. הסרט עוקב אחר היום האחרון ללימודים בו הילדים מתכוננים לחופשת הקיץ והמבוגרים מתכננים מסיבה בביתו של לני. היגיניס פוגש את בנו שלא ידע עליו ומנסה להתחבר איתו בזמן ששאר החברים נכנסים למלחמה עם תלמיד קולג' על אזור הבילויים בעיירה. פערי הגילאים וכל ההרפתקאות הקטנות שעוברות הדמויות, כל אלה יוצרים סרט קומדיה טוב במיוחד שישאיר אתכם צוחקים מכל דבר, גם מהשטויות הקטנות ביותר. 

 

"ילדות רעות"

הסרט מספר על קייטי, נערה מתבגרת שגרה בספארי עם הוריה ומגיעה לתיכון חדש באילינוי. בתיכון החדש היא מתקבלת לחבורה של בנות המעמד הגבוה וכשהיא מתעניינת בחבר לשעבר של אחת מחברותיה החדשות, היא מסומנת לעונש לפי חוקי החבורה. העונשים כוללים רכילויות עסיסיות עליה, גירוש משולחן ארוחת הצהריים שלהן, שיחות ועידה, הודעות אינטרנט אכזריות ו"יחס השתיקה" כדי להבהיר את הטענה שלהן. לבסוף קייטי מגלה את עצמה משתמשת באותן הטכניקות נגד החברות שלה כביכול. במהלך כל הסרט אתם תצחקו מהחלקים ההומוריסטיים שכוללים את הטכניקות של קייטי ובנוסף לעונשים שמטילה עליה החבורה המקובלת. בקיצור, אם חשבתם שענייני "מקובלות" לא יכולים להצחיק, טעיתם!

 

"טד"

הסרט עוקב אחר גיבור הסרט, ג'ון בנט, כאשר היה ילד, הוא הביע משאלה שהצעצוע שלו יקום לתחייה וזה אכן קרה. מאז הצעצוע שהוא דובי ממשיך להיות לצידו ואפילו נהפך לחברו הטוב ביותר. האיש והדובי חיים בהרמוניה, עד שיקירת ליבו של ג'ון מתחילה להתנגד לנוכחותו של הדובי בחייו. העלילה המשונה הזאת הפכה להיות מצחיקה וגרמה לסרט להיות מצליח ולהיות מדורג במקום ה-96 ברשימת הסרטים שוברי הקופות של כל הזמנים בעולם. בנוסף, בעקבות הצלחתו של הסרט הודיעו מנהלי האולפנים על כוונתם להתחיל ליצור בקרוב סרט המשך, אז עד שזה יקרה לכו לצפות בסרט של הדובי הכי מצחיק שיש!

 

"רחוב ג'אמפ 22"

הסרט עוסק בשוטרים הסמויים הכי מצחיקים שיש, העונים לשמות שמידט וג'נקו. לאחר שהם הצליחו לסיים פעמיים את התיכון שינויים גדולים מתרחשים סביבם. אל הקולג' הם מגיעים נחושים ובלתי נפרדים לרגע, אך בפועל ג'נקו השתלב והפך לחלק מקבוצה הסופרטיבית בעוד שמידט מסתנן לסצנת האמנות הבוהמית, מה שגורם לשניים לפקפק בשותפות שלהם. כעת הם ניצבים בפני שני אתגרים: לפצח את המקרה ולהבין האם הם יכולים להתחבר לצדדים היותר בוגרים והפחות ילדותיים באישיותם. אם שני המגודלים יוכיחו שהם מסוגלים להפוך לגברים אמיתיים, קולג' הוא הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות להם. את צמד השוטרים האלה כיף לראות בסיבוב השני שלהם ולא רק בגלל ההרפתקאות יוצאות הדופן והמעניינות שלהם, אלא גם בגלל שהם פשוט מצחיקים באישיותם. אנחנו מקווים שלקולנוע יגיעו עוד סרטים כאלה, ואם זה לא יקרה בחיים, תמיד נסתפק בלראות את "רחוב ג'אמפ 22" עד שיימאס לנו. 

 

"שקרן שקרן"

סרט זה מספר על עורך דין בשם פלטשר רייד שמשקר ללא הפסקה לבוסים שלו, לשופטים בבית המשפט, לאשתו לשעבר ולבנו. יום אחד רייד אומר לבנו שהוא יבוא למסיבת יום ההולדת שלו, אך למעשה הוא נשאר במשרד. ביום ההולדת שלו, בנו מביע משאלה שאביו לא יוכל לשקר למשך יום שלם והמשאלה מתגשמת. רייד מתעורר ומגלה שהוא לא יכול לשקר יותר ובעקבות זאת הוא לא יכול לתפקד יותר כעורך דין. הוא מגלה שבנו הוא הגורם לכך ומבקש ממנו לבטל את המשאלה אך בנו מסרב. בהמשך, ככל שרייד אומר יותר את האמת, הוא מבין כמה היא חשובה, ושיש בעיות מסוימות שאפשר לפתור רק בעזרת האמת ולכן, רייד הופך מאדם גאוותן שמרוכז בעצמו לאדם בעל חוש צדק מפותח שדואג לזולת ומנסה לתקן את הדברים הרעים שעשה בעברו. תהיו בטוחים שכשתראו את הסרט הזה תהיו מרותקים לגמרי למסך וגם תצחקו מכל הניסיונות של רייד לשקר. 

 

 

 

תגובות