פורים הגיע: באילו סרטים נצפה בקולנוע?. "בירדמן" צילום: יחסי ציבור

פורים הגיע: באילו סרטים נצפה בקולנוע?

גם השנה נמשכת המסורת וסרטים חדשים מגיעים בחג פורים לבית הקולנוע במטרה לכבוש את לבנו, אז באילו סרטים נצפה הפעם?

"בובספוג: הסרט"

הסרט השני במספר של "בובספוג" הולך להגיע אלינו בחמישי במרץ, בדיוק במהלך חג פורים, ואיך אפשר לא ללכת לראות אותו? הסרט מספר על ההרפתקאות של בובספוג וחבריו שיוצאים למצוא את המתכון הסודי של מר קראב ולהחזיר אותו אל ביקיני בוטום. הסרט הקודם היה עם עלילה דומה במיוחד אז מצד אחד יכול להיות שזה לא שווה את זה אבל מצד שני ייתכן שהיוצרים של בובספוג אפילו הצליחו לשפר את הסרט הנוסטלגי ויגרמו לנו במהלך הצפייה להתאהב אפילו יותר בבובספוג וחבורתו המצחיקה.

 

"עוגה"

מדובר בסרט הדרמה המדובר של ג'ניפר אנסיטון ("חברים"), סם וורת'ינגטון ("אוואטר") ואנה קנדריק ("פיץ' פרפקט") המספר את סיפורה של קלייר סימונס, אותה מגלמת אניסטון, אישה מצחיקה שסובלת מכאבים כרוניים ולוקחת תרופות רבות. נינה המגולמת על ידי קנדריק היא חברה טובה מאוד של קלייר ויום אחד היא החליטה להתאבד וקלייר מחליטה לבדוק את סיבת התאבדותה ופוגשת את בעלה של נינה, שכמובן אותו משחק וורת'ינגטון. השילוב המעניין בין השניים מוביל לקשר רומנטי שמתעמת גם עם רוחה של נינה וגם עם העבר הטרגי המודחק של קלייר עצמה. הסרט קיבל ביקורות טובות בכל רחבי העולם וגם הוא יגיע לישראל בחמישי למרץ.

 

"#מתוייגת"

בסרט תוכלו לראות את מיי ויטמן ("כמה טוב להיות פרח קיר"), בלה ת'ורן ("שייק", "תקועים בחופשה") ורובי אמל ("טרו ג'קסון", "אנשי המחר"). מדובר בסרט קומדיה המתרחש בקולג' ומגולל את עולמה של ביאנקה, אותה משחקת ויטמן, לאחר שהיא מגלה שהיא "החשמ"ית, כלומר החברה השמנה והמכוערת של החברות היפות שלה. כדי להחזיר את הכבוד שלה היא שוכרת אתלט חתיך בשם ווסלי, אותו משחק אמל, כדי שיזייף שהוא בן הזוג שלה. גם סרט זה יוצא בחמישי למרץ ואנחנו לא יכולים לחכות! 

 

"עדיין אליס"

סרט בכיכובן של הכוכבות הגדולות קריסטן סטיוארט וג'וליאן מור. העלילה מבוססת על הספר של ליסה ג'נובה שזכה להצלחה רבה. הסרט מספר את סיפורה של פרופסורית קולומבית מוערכת בשם אליס, שנשואה לבחור מצליח והיא אם לשלושה ילדים בוגרים, ביניהם לידיה שאת תפקידה משחקת סטיוארט. חייה של אליס מתהפכים ברגע שהיא מגלה כי היא חולה במחלת האלצהיימר. אליס ומשפחתה אמורים לעבור את האבחנה ההרסנית בכוחות משותפים ולהישאר אופטימיים עד כמה שניתן. הסרט כבר הגיע לקולנוע, אז למה אתם מחכים?

 

"בירדמן"

מדובר בקומדיה שחורה בכיכובה של אמה סטון, שמספרת את סיפורו של ריגן תומסון (מייקל קיטון), שחקן שמפורסם בזכות דמותו של גיבור על איקוני שהוא משחק. ריגן נאבק להעלות מחזה בברודווי ולקראת ערב הבכורה השחקן הראשי במחזה נפצע בתאונה מוזרה בזמן החזרות. יש צורך בהחלפת שחקן ולכן בעקבות המלצתה של לזלי (נעמי ווטס) ובלחציו של המפיק וחברו ג'ק (זק גליפינאקיס), ריגן משתכנע ללהק את מייק שיינר (אדוארד נורטון), כוכב תיאטרון בלתי נשלט אשר מאמינים כי יצליח למכור כרטיסים ולהשיג ביקורות טובות. במהלך העלילה ריגן יצטרך להתמודד עם בת זוגתו לורה, העוזרת הראשית שלו, בתו (אותה מגלמת סטון) שיצאה מגמילה רק עתה, ועם אשתו לשעבר אשר באה לבקר לא מעט. הסרט זכה בפרס האוסקר השנה אז זה מספיק כדי להבין שחייבים לצפות בו. תזמינו כרטיסים!

 

"אנני"

סרט זה הוא גרסה מחודשת למחזמר המצליח "אנני" מ-1977 שהפך ללהיט קולנועי. העלילה עוסקת באנני (קוונזנה ווליס) כמובן, שאותה מאמץ טייקון עסקים ואישיות פוליטית בכירה בשם וויל סטאקס (ג'יימי פוקס) לצורך קמפיין. אנני היא ילדה שגרה עם אמה המאמצת המרשעת גברת האניגן מאז שהוריה עזבו אותה כשהייתה תינוקת, אך יום אחד משנה הכול וכשהיא מסכימה להצעה לגור במשך שבוע באחוזה של מיליארדר היא מוצאת את עצמה סבוכה בפרשת אימוץ מפתיעה שמתגלגלת לידיים זרות. בנוסף, לאורך העלילה יש ליווי מוזיקלי שמכניס אווירה נעימה וכיפית בניגוד לדרמה הקטנה שנוצרה. בקיצור, "אנני" הוא סרט חובה והוא כבר בקולנוע אז רוצו לצפות בו!

 

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

תגובות