סרט בוגר, מרתק וקסום: "סינדרלה". צילום: יחסי ציבור

סרט בוגר, מרתק וקסום: "סינדרלה"

בעוד יומיים ייצא באופן רשמי הסרט "סינדרלה" בכיכובם של לילי ג'יימס, ריצ'רד מאדן וקייט בלאנשט, אבל אנחנו כבר הספקנו לצפות בו ולהרגיש נסיכים ליום אחד. אז מי מבין השחקנים הכי בלט, האם הסרט הצליח להתעלות על הציפיות ואיזו סצנה הרשימה אותנו במיוחד?

בעוד יומיים ייצא באופן רשמי לבתי הקולנוע סרט חדש שמבוסס על האגדה המוכרת לכולנו "סינדרלה" בכיכובם של לילי ג'יימס, ריצ'רד מאדן וקייט בלאנשט. למי שעוד לא התעדכן, הסרט מגולל את חייה של נערה בשם אלה שאמא שלה נפטרה והיא חיה עם אביה. לאחר כמה שנים האב מתחתן עם אישה שלה יש שתי בנות ושלושתן גרות ביחד עם סינדרלה ואביה בביתם. לאחר זמן קצר האב נוסע לעבודה לכמה חודשים ולאחר מכן סינדרלה מקבלת הודעה שאביה נפטר. כשהאב נפטר סינדרלה נשארת עם אמה החורגת ושתי בנותיה שמתעללות בה והופכות אותה למשרתת של הבית.

מהעלילה נעבור לביקורת. כותבי הסרט רצו להעביר את הסיפור לצופים בצורה בוגרת יותר ואין ספק שהם הצליחו ובגדול. הסרט היה לעניין, לא מרוח יותר מידי והשחקנים היו מצוינים. מי שממש הצליחה למשוך את תשומת הלב היא כמובן לילי ג'יימס ששיחקה את הדמות הראשית, סינדרלה, בצורה מרשימה וטובה במיוחד. היא הצליחה לגרום לי לראות את מה שדמיינתי בתור ילדה כשקראתי את הסיפור, רק בצורה הרבה יותר בוגרת, ובנוסף היא ריגשה לא מעט פעמים במהלך הסרט והצלחתי להרגיש את העצב של סינדרלה באופן מוחשי ומדויק.  

מלבד ג'יימס, אי אפשר היה להתעלם מהתפאורה המרהיבה של הסרט, שכללה את הארמון שהיה מדהים ביופיו והבית של סינדרלה שהיה בדיוק כמו שתואר בספרים. למרות שלא היה שום חידוש בסרט הצלחתי ליהנות ממנו, להישאר במתח ואפילו להרגיש ברגעים מסוימים שאני חוזרת לילדות. בנוסף, היו שחקנים מצוינים שגרמו לי להרגיש שאני שומעת את סיפור סינדרלה בפעם הראשונה והיו גם רגעים שפשוט הקסימו, כמו למשל הסצנה שבה הפיה הטובה הופכת את סינדרלה לנסיכה. אין ספק שכותבי הסרט הצליחו לעשות את הסצנה הזאת בצורה מרשימה וקסומה ביותר, ממש כמו שכל ילדה קטנה שקוראת את סיפור סינדרלה מדמיינת אותה. 

© יחסי ציבור

מדובר בחוויה קולנועית מסוג שונה, קסום ומרתק כאחד. סיפור סינדרלה התעורר לחיים בסרט בוגר עם קאסט משובח ביותר של שחקנים וכן הצליח לגרום גם למבוגרים להיסחף אל תוך עולם שבו כולנו היינו רוצים לחיות. אז למה אתם מחכים? רוצו לצפות! 

הטריילר ל"סינדרלה"
 

 עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

תגובות