ביקורת: "מהיר ועצבני 7", שובר את הלב. צילום מסך מהטריילר

ביקורת: "מהיר ועצבני 7", שובר את הלב

למרות התאונה הנוראית של פול ווקר במהלך הצילומים והמוות של גל גדות בסרט הקודם, צפינו בסרט החדש "מהיר ועצבני 7". מה חשבנו עליו והאם בכלל שווה ללכת לקולנוע?

כפי שאנו רגילים כמעט בכל הסדרות והסרטים, ככל שמספר הסרט עולה כך ההתעניינות בו פוחתת. הצופים עלולים להרגיש שהם מיצו את הרעיון של הסרט, כבר ראו מספיק ואף מעדיפים משהו חדש לגמרי - אך לא הפעם. הסרט השביעי של "מהיר ועצבני" לא רק טוב באותה המידה כמו הראשונים, אלא אפילו מתעלה על כך בגלל הסיום המרגש והרעיון מאחורי הסרט כולו.

לפני שנגיע לעלילה, בואו נדבר קצת על הפרטים הטכניים של הסרט. במהלך הסרט ליווה אותנו פסקול מגוון וצבעוני שהתסיס את האווירה והעלילה. בין האומנים ששמענו יכולנו לפגוש את Dj Snake, Wiz Khalifa ואיגי אזאלה, שאפילו השתתפה כדמות אורח בסדרה. הנופים שבהם צולם הסרט היו מרהיבים והפעלולים היו נראים אמיתיים למדי - דבר שכבר גרם לנו להסתכל על הסרט בעין חיובית.

© צילום מסך מהטריילר

הסרט הוא המשך ל"מהיר ועצבני 6" והעלילה אכן ממשיכה משם, כאשר אחיו הבכור של אוון דקארד שואו מבקש לנקום את נקמתו של אחיו ומחפש את דומיניק וחבורתו. לאחר שצוות החברים שומעים על מותו של האן, חברם הקרוב, החבורה יוצאת להתעמת אל מול האדם שהרג את חברם ומתכנן לרדוף אותם, שואו. אחד היתרונות הגדולים בסרט זה הוא שגם במידה ולא ראיתם את הסרטים הקודמים אתם עדיין תהנו ותתעניינו, אך כמובן שהיינו ממליצים לצפות קודם בסרטים הקודמים.

© צילום מסך מהטריילר

כיאה לסרט מסדרת הסרטים "מהיר ועצבני" אנחנו צופים בלא מעט מכות, מכוניות מתעופפות עולות באש וכמובן לא מעט דם. הפעלולים שתצפו בהם יהיו מגניבים, שונים מהסרטים הקודמים ומגוונים. למרות שהסרט סובב סביב נושאים כגון מכוניות ומכות, הסרט מתאים לבנים ובנות כאחד - גם אם החלקים הללו מופיעים ברגעים קטנים ושוליים, הרומנטיקה לוקחת חלק גדול מאוד מעלילת סרט זה ואולי אפילו תזילו דמעה.

יש גם רומנטיקה
יש גם רומנטיקה © צילום מסך מהטריילר

עלילת הסרט כולה מעולה וקולעת לטעמנו, אך סוף הסרט מתעלה על כל ציפייה אפשרית. כפי שאתם בוודאי כבר יודעים, במהלך הצילומים של הסרט פול ווקר, אחד מן השחקנים הראשיים בסרט, נהרג בתאונת דרכים אירונית ומצערת במיוחד. התאונה קרתה עוד לפני שתמו צילומי הסרט וההפקה החליטה מיד לדחות את צילומי הסרט. לאחר מחשבה הם החליטו כי הם לא יהרגו את דמותו של פול, הלוא הוא בריאן אוקונור, אלא ירחיקו אותו מן החבורה בכך שבריאן יישאר עם המשפחה שלו.

© צילום מסך מהטריילר

הסצנה האחרונה של הסרט ריסקה ושברה אותנו - דומיניק מדבר אל בריאן שהולך ל"דרך משלו" כלומר לדרך בו הוא יהיה עם המשפחה שלו והמילים שהוא אומר לו תומכות בו ואומרות לו כי הוא בטוח שהוא נמצא במקום טוב יותר, אך כולנו מבינים כי הכוונה היא לא לבריאן, אלא לשחקן שמגלם אותו, פול. התמונה האחרונה שראינו בסרט היא שתי מכוניות, אחת של בריאן ואחת של דום שמתפצלות ובוחרות לכיוונים שונים. מיד לאחר מכן הופיע לקט של קטעיו של פול בסרטים והופיעו המילים "למען פול", מה שגרם לכל הצופים לצאת מן האולם בתחושת ריקנות וחוזק כאחד. 

תגובות