תתכוננו: מהיר ועצבני 8 - הפעם לא למען פול, אלא מפול?. צילום: מיוטיוב

תתכוננו: מהיר ועצבני 8 - הפעם לא למען פול, אלא מפול?

ווין דיזל שבר לכולנו את הלב כאשר הוא עלה על בימת טקס פרסי הסרטים של MTV והחל לשיר מספר שורות מהשיר שהוקדש לפול ווקר, "see you again". וגם - מהיר ועצבני 8 מגיע, מוכנים לזה?

בטקס פרסי הסרטים של MTV יכולנו לפגוש כוכבים רבים, אך מי שבאמת גנב את ההצגה וגרם לכולנו להתרגש היה ווין דיזל שעלה לבמה כדי להעניק את פרס הפופקורן לשחקנית הטובה ביותר והפתיע את כולנו: "בפעם האחרונה שהייתי על הבמה הזו הייתי עם אחי הקטן, פבלו" אמר והתכוון לפול, שנייה לפני שהוא החל לשיר את שיר הסיום של מהיר ועצבני 7, "see you again", אחד מהשירים המרגשים ששמענו בתקופה האחרונה בגלל המשמעות שעומדת מאחוריו - השיר מוקדש לפול.

 

כשהוא ירד מן הבמה, אחד המראיינים מאחורי הקלעים ניגש אליו ושאל אותו האם זה נכון שהוא שר לפול. "מה? זה אפילו לא נשמע כמוני. בחייכם, לא שרתי בחיים שלי וזה לא היה נראה כמוני" אמר דיזל וצחק. כאשר המראיין שאל אותו למה הוא החליט לשיר את השיר הזה, דיזל הודה וענה: "זה בגלל הבן שלי. הוא בן 4 והוא שר את השיר הזה לא מעט. כשמישל או נטלי בבית הוא שר את זה והן מתחילות לבכות". במהלך הריאיון, כנשאל בנוגע לסרט מהיר ועצבני החדש שיצא לא מזמן להקרנים, אווירת הריאיון השתנתה. "אתה זוכר בשנת 2013 כשאתה בעצמך ראיינת אותנו בלונדון, ראית מה המשפחה הזאת הייתה שם, אז". 

מה חשבנו על הסרט המדובר?
ביקורת: "מהיר ועצבני 7", שובר את הלב
אלינה רבינוביץ'
למרות התאונה הנוראית של פול ווקר במהלך הצילומים והמוות של גל גדות בסרט הקודם, צפינו בסרט החדש "מהיר ועצבני 7". מה חשבנו עליו והאם בכלל שווה ללכת לקולנוע?
© צילום מסך מיוטיוב

בזמן האחרון כולם תהו האם יהיה סרט המשך במיוחד כעת, לאחר מותו של פול. לאחר שצפינו בסרט האחרון היה נדמה כי זהו סוף מסכם, אך כאשר ווין נשאל בנוגע לסרט המשך, התגלתה תפנית משמחת מאוד בעלילה ותשובתו כמעט הבטיחה לנו שכבר עובדים על סרט חדש: "פול היה נוהג לומר שבוודאות יהיה סרט שמיני. בדרכים כלשהן, כאשר אח שלך מבטיח משהו, אתה מרגיש שאתה חייב לגרום לכך שזה יקרה. אם הגורל יגרום לזה לקרות, הסרט השביעי היה בשביל פול והסרט השמיני יהיה מפול". אנחנו כבר לא יכולים לחכות.


 

 

תגובות