הצצה ראשונה: הטריילר החדש של "עורבני חקיין" חלק ב'. צילום: טמבלר

הצצה ראשונה: הטריילר החדש של "עורבני חקיין" חלק ב'

בקרוב מאוד אנחנו עומדים לראות את הסרט החדש של "משחקי הרעב" שיחתום את הסדרה כולה, והיום (ג') שוחרר סוף סוף טריילר ראשון. צפו

עד לפני כמה חודשים, כולם דיברו על הסרט "עורבני חקיין" חלק א', הסרט השלישי בסדרת הסרטים המצליחה והסוחפת "משחקי הרעב". לאחר המתנה ארוכה, הטריילר החדש לסרט שישלים את החלק הראשון שוחרר ואנחנו כבר נרגשים להראות לכם אותו.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

הטריילר נפתח עם החתונה המוכרת של פיניק ואנני, ובה רואים אותם מתנשקים. בנוסף, יש סצנה של קטניס שמדברת על כך שסנואו חייב לשלם על כל מה שהוא עשה להם, אך בשונה מהספר בסרט ירחיבו על כך קצת יותר. ומה באשר למשולש האהבה? פיטה מחבק את קטניס, אז אלה שעוד לא קראו את הספר יכולים רק לנחש במי קטניס תבחר. בהמשך לחלק הראשון, מדגישים את הכוח שיש לקטניס בתור הסמל של המרד: היא זאת שנותנת את הכוח להמשיך את המרד, אך היא גם זאת שמסוגלת להרוס את הכול.

 
© פייסבוק

אי אפשר שלא לשים לב לאהבה שקטניס מפגינה כלפי אחותה פרים. בסרט כידוע לנו קיים משבר איתה, ובטריילר דואגים להראות לנו עד כמה זה משבר רציני. התקציב לסרט הזה עומד על 250 מיליון דולר, בניגוד לסרט הקודם שעמד על 140 מיליון דולר, אז בשורה תחתונה מחכה לנו סרט חבל על הזמן, לא?

© צילום מסך מהיוטיוב

לפי הטריילר זהו סרט שלא יחסכו בתקציב בשביל כל האפקטים, סרט שסוגר לנו את כל הסדרה שאנחנו מכירים מלפני הרבה זמן. שווה לחכות! 

"עורבני חקיין" חלק ב', החל מה-20 בנובמבר. 

 

תגובות