החופש הגדול בפתח: אילו סרטים שווים יוצגו בקולנוע?. צילום מסך מהיוטיוב

החופש הגדול בפתח: אילו סרטים שווים יוצגו בקולנוע?

שנת הלימודים המפרכת מתקרבת לסיומה וזה אומר שהחופש הגדול כבר בפתח. לאחר שתתאוששו מהידיעה שאין יותר מבחנים ובגרויות עד שנה הבאה, כדאי לכם לשריין תאריכים לסרטים השווים ביותר שיוצגו בקולנוע במהלך החופשה

"טד 2"

הסרט עומד לצאת לקולנוע ב-25 ביוני, ימים ספורים לאחר סיום הלימודים בתיכון. זהו סרט קומדיה שבו לא תפסיקו לצחוק לרגע, אנחנו בטוחים. הסרט עוסק בג'ון בנט, אדם שיש לו צעצוע מדובי הקרוי טד. טד עושה הכול, כאילו הוא אדם רגיל לגמרי. הוא נוהג, מדבר ומה לא? הוא הכיר את חברתו תמי לין במהלך עבודתו בסופרמרקט והם מחליטים להינשא. לאחר החתונה השניים רוצים להביא ילד לעולם ולכן טד מבקש מג'ון שיביא לו תרומת זרע, אך על מנת להחזיק ילד מבחינה חוקית טד צריך להוכיח בבית המשפט שהוא אנושי. אתם חושבים שהוא יצליח או שזה לא אפשרי?

 

"המיניונים"

"המיניונים" הוא ספין אוף לסרטים "גנוב על הירח" ו"גנוב על המיניונים", וייצא לאקרנים ב-ביולי. קווין, סטיוארט ובוב הם יצורים צהובים שמטרותיהם הם לשרת נבל על. בלי המאסטר הם נשארו ללא מטרה ונהפכו לחסרי חיים ועצובים, משום שאין להם אף נבל לשרת. במהלך החיפושים אחר נבל על חדש, הם מגיעים לכנס נבלי על ושם הם מנסים להתחרות על אחד כזה. אם אהבתם את המיניונים בסרטים הקודמים, כדאי לכם לראות מה קורה איתם כשעכשיו הם באור הזרקורים.

 

"נשיא על הכוונת"

גם סרט זה ייצא ב-ביולי, כך שמצפים לכם שני סרטים שווים לראות. "נשיא על הכוונת" מספר על מתנקש בריטי, רשע שנשכר בידי ארגון צרפת על מנת להרוג את הגנרל צ'רלס דה גול. הרוצח ידוע בכינויו "התן" ההולך לכיוון המטרה, שהמפגש ביניהם יזעזע את העולם. המתח גובר כאשר במקביל להכנות הקפדניות שעושה התן להתנקשות המתוחכמת, המשטרה עושה הכול כדי לחשוף את המזימה שהוא עושה ולעצור את הרוצח. אם אתם אוהבים סרטי אקשן, הסרט הזה מתאים במיוחד בשבילכם.

 

"איביזה"

זהו סרט ישראלי שאמור להגיח אלינו ב-9 ביולי. הוא עוסק בים בן ה-23 שאחיו הצעיר נפצע בתאונת גלישה, ואביו מכריח אותו לשלם על הניתוח היקר. בעקבות כך, ים טס לאיביזה עם שני חבריו הטובים במטרה לזכות ב- 10,000 דולר בתחרות גלישה מקומית. לתוך ההרפתקה הזו כדאי לכם להיכנס, בעיקר מפני השתתפותם של מאור שוויצרעופר חיוןדר זוזובסקישני אטיאס ועוד רבים וטובים. 

© אינסטגרם

"10% ילדה שלי"

סרט זה אמור לצאת לאקרנים ב-9 ביולי, יחד עם הסרט "איביזה", אך תאריך זה אינו סופי. הסרט הינו ישראלי והוא מגולל את סיפורם של פארני בת ה/7, שהיא הדמות הראשית בסרט, וניקו בן ה/26, בן הזוג החדש והצעיר של אמא שלה. על מנת להיות עם אמא של פארני, ניקו מוכרח למצוא דרך שהילדה תאהב אותו, לכן מהרגע שהם נפגשים הם צריכים לנסות להסתדר ופארני מוצאת את עצמה תקועה בין אמא שלה, אביה הקנאי וניקו. עלילת הסרט מזכירה את הקונספט של הסרט הישראלי והמצליח "בן זקן", שגם בו רואים מערכת יחסים טעונה של אב ובתו. כך או כך, לפי הטריילר מדובר בסרט שאסור לפספס!

 

"פן"

"פן" אמור לצאת לאקרנים ב-16 ביולי. העלילה עוסקת באגדה שמוכרת לכולנו, באגדה של פיטר פן, הילד השובב, שלילה אחד עובר מבית היתומים בו נמצא לעולם פנטסטי עם פיראטים, לוחמים ופיות. בעולם זה שנקרא "ארץ לעולם לא" הוא משתתף בהרפתקאות רבות ונלחם בקרבות של חיים ומוות, כשהוא מנסה לגלות את הסוד על אמא שלו שנטשה אותו בבית היתומים לפני שנים רבות. בנוסף, הוא מנסה להרוג את הפיראט המרושע על מנת להציל את "ארץ לעולם לא" ולגלות את ייעודו האמיתי. לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו חיכינו לא מעט זמן עד שייצא סרט שיבוסס על האגדה הזו! 

 

"ערים של נייר"

הסרט שחיכינו ואנחנו עוד מחכים לו חודשים רבים יוצג בקולנוע ב-23 ביולי. "ערים של נייר" מבוסס על הספר של ג'ון גרין, שעוסק בנער בשם קוונטין ובשכנה המסתורית שלו, מרגו, שאוהבת תעלומות והרפתקות עד שגם היא נהפכת לכזאת. לאחר שמרגו לוקחת את קוונטין להרפתקה לילית בעירם, היא נעלמת ומשאירה אחריה רמזים שאותם הוא צריך לפענח. החיפוש מוביל אותו ואת חבריו להרפתקה מהסרטים, בה הוא מבין מהי חברות ואהבת אמת. לא מוצאים סיבה מספיק טובה לצפות ב"ערים של נייר"? הנה אחת טובה: לא אחרת מקארה דלווין שעשתה לאחרונה הסבת מקצוע מדוגמנות למשחק משחקת בו!

 

"ללא כפפות"

גם "ללא כפפות" ייצא ב-23 ביולי. הוא עוקב אחר חייו של מתאגרף בשם בילי הופ, שבכל פעם שהוא עולה בסולם המקצועי לאליפות העולם נהרסים חייו האישיים יותר ויותר. רוצים דוגמאות? קבלו: בעקבות תאונה טרגית שקרתה הוא מאבד את אשתו; שירותי הרווחה לוקחים את בתו הקטנה ובנוסף ביתו מעוקל על ידי הבנק. גורלו של בילי משתנה כאשר מתאגרף לשעבר לוקח אותו ועוזר לו לחזור למסלול, ובעיקר להשיג את בתו בחזרה. נשמע מעניין, לא? אנחנו כבר מחכים לסרט בקוצר רוח! 

 

"מגי"

סרט זה ייצא ב-30 ביולי. הוא עוקב אחר מגפה הרסנית המשתוללת בעולם, והנגיף הקטלני גורם לכל מי שנוגע בו להפוך לאט לאט לזומבי. העלילה מתמקדת באדם בשם וויד שמגלה שבתו המתבגרת נדבקה במגפה הקטלנית הזאת, אך הוא לא מסכים לנטוש אותה. זהו סרט אימה בהשתתפות ארנולד שוורצנגר, שחקן מוכר ופוליטקאי אמריקאי שבנוסף נודע גם כאביו של פטריק, בן הזוג הנוכחי של מיילי סיירוס. הוא מחזיק מאחוריו שלל סרטים מצליחים וגדולים, כמו "שליחות קטלנית 3" וסרטי "בלתי נשכחים", לכן אנחנו בטוחים שכדאי לצפות בסרט זה.

 

"משימה בלתי אפשרית 5: אומת נוכלים"

גם סרט זה ייצא ב-30 ביולי. מדובר בסרט פעולה וריגול, החמישי בסדרת הסרטים "משימה בלתי אפשרית" שבה משחק השחקן המוכר טום קרוז. קרוז מגלם בסדרה את הסוכן אית'ן האנט, ובסרט זה הוא וצוותו מתמודדים מול ארגון הנקרא "הסינדיקט" שנחשב לארגון חזק ומאומן. כדרך ההתמודדות, אית'ן שם לפניו מטרות והן להוכיח את קיומו של הארגון ולהפילו בכל דרך אפשרית. אנחנו בטוחים שההמתנה עד למועד הסרט תהיה משימה בלתי אפשרית

 

 עוד במדור הבידור של פרוגי:

תגובות