לה לה לה: דמי לובאטו תדובב את דרדסית ב"הדרדסים 3". אינסטגרם

לה לה לה: דמי לובאטו תדובב את דרדסית ב"הדרדסים 3"

כוכבת הפופ האהובה, דמי לובאטו, מצטרפת לקאסט המדובבים של סרט האנימציה החדש והשלישי של ״הדרדסים״ ותדובב את דמותה של דרדסית. אז מתי נראה את הסרט ומי עוד יהיה שם?

כבר כמה שנים שהדרדסים עשו קאמבק לחיינו עם שני סרטים אהובים ומצליחים שמשלבים אנימציה ומציאות יחד. כעת, עומלים על סרט חדש של המותג המצליח, רק שהפעם כולו יהיה אנימציה תלת מימדית ממוחשבת.

לסרט יקראו "Get Smurfy" והוא יעסוק בחיפושם של דרדסית ושאר הדרדסים אחר כפר דרדסים אגדי לפני שגרגמל ימצא אותו בעצמו. בנוסף, בסרט נקבל תשובות לשאלות שכולנו שאלנו כלפי הדרדסים כמו ״האם יש דרדסים בעוד צבעים?״, ״האם בתי הפטריות שלהם הם באמת מפטריות או רק בצורה?״ ו״למה יש 99 דרדסים בנים ורק דרדסית אחת?״

לא יכולים לחכות!
לא יכולים לחכות! © Sony Pictures Animation

בגרסה החדשה של הסרט ידובב ראיין ווילסון (המשרד, מפלצות נגד חייזרים) את גרגמל המכשף הנורא, מנדי פנטיקין (הומלנד) את דרדסבא ואילו הכוכבת הגדולה שמצטרפת לקאסט היא דמי לובאטו שתיהיה אחראית על קולה של הדרדסית היחידה בכפר ותכנס לנעליה של הזמרת קייטי פרי שדובבה בעצמה את דרדסית בסרטים הקודמים.

הכירו את הקאסט
 

זה לא שיתוף הפעולה הראשון של דמי עם סרטים מצוירים, בשנת 2013, הוציאה לובאטו את הסינגל "Let it go" - שיר הנושא של הסרט ״לשבור את הקרח״. הסינגל זיכה אותה בפרסים רבים ומעל 375 מיליון צפיות ביוטיוב. מעניין אם היא תשיר גם את שיר הנושא של הדרדסים כפי שעשתה בריטני ספירס בסרט הקודם בסדרה?

תשחזר את ההצלחה?
 

הסרט החדש של הדרדסים, השלישי במספר, ייצא למסכי הקולנוע ב-31 במרץ 2017.

 

תגובות