תתפנקו: כל הפרטים על הסרט החדש "ערים של נייר". צילום: יחסי ציבור

תתפנקו: כל הפרטים על הסרט החדש "ערים של נייר"

בעוד פחות מחודש יוקרן הלהיט החדש "ערים של נייר" בהשתתפות קארה דלווין ונאט וולף. עד שזה יקרה בואו לצפות בטריילר לסרט ובהצצה למה שקורה מחוץ לסט הצילומים, וגם לשמוע מהשותפים לסרט על העבודה האינטנסיבית

"ערים של נייר" הוא סרט שמבוסס על ספרו המצליח של ג'ון גרין, זה שהביא לעולמנו את הספר סוחט הדמעות "אשמת הכוכבים" שגם זכה לסרט אשר שבר קופות בקולנוע. לנו יש הרגשה שגם "ערים של נייר" יעשה את אותו הדבר, ואולי אף יותר מכך, מהרגע שיוקרן בבתי הקולנוע ב-23 לחודש.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

הסרט מגולל סיפור אשר במרכזו נמצאים קוונטין (נאט וולף) והשכנה המסתורית שלו מרגו (קארה דלווין) שאוהבת תעלומות עד שהופכת גם היא לתעלומה. לאחר שלקחה אותו להרפתקה לילית בעיר הולדתם, היא נעלמת לפתע ומותירה אחריה רמזים נסתרים שעל קוונטין לפענח. החיפוש מוביל את קוונטין ואת חבריו להרפתקה מלהיבה מרגשת ומצחיקה בו זמנית.

© יחסי ציבור

אם תהיתם מה מסתתר מאחורי השם "ערים של נייר", נסביר. המונח "ערים של נייר" מגיע מעבודתם של שני קרטוגרפים אשר בעת שהכינו מפה הוסיפו לה עיר פיקטיבית בשטח עפר. הם עשו זאת על מנת לשמור על זכויות היוצרים שלהם על המפה. אם העיר הפיקטיבית תופיע בעוד מפה, הם יידעו שזה שלהם.

 

עיקר הסיפור הוא סביב הדמויות ומערכות היחסים שלהם. גרין מספר כי "הסיפור הוא על קוונטין וחבריו אשר מחפשים את מרגו, אבל התהליך מגיע לשיאו בטיול שהם יוצאים אליו. הסיפור עוסק במציאת המשמעות העמוקה של חברות וללמוד שאנשים הרבה יותר מורכבים מהרושם הראשוני. כל בן נוער יודע מה זה כשמכניסים אותו לקטגוריה, כשחושבים שהוא מישהו אחד כשלמעשה יש בו צדדים רבים, וזה הדבר הראשון שהצופים יתחברו אליו. אני גם חושב שהקהל יתחבר לסיפורי האהבה בסרט. והדבר החשוב ביותר בסרט זה שהוא סרט מצחיק על חברות אמיתית ואיך חברות אמיתית יכולה למלא אותך. אהבה רומנטית היא לא האהבה היחידה".

© יחסי ציבור

בשביל המפיק וויק גודפרי אשר הפיק גם את "אשמת הכוכבים", להיכנס מיד להפקה נוספת על פי ספרו של גרין הייתה החלטה פשוטה. "השותף שלי מרטי בוהן ואני קראנו את "ערים של נייר" עוד לפני שקראנו את "אשמת הכוכבים", אז כבר תוך כדי שעבדנו עם ג'ון על "אשמת הכוכבים" התחלנו לדבר איתו על הפרויקט הזה". הוא מוסיף: "הדבר שהכי אהבנו בספר הזה, שהוא סיפור מסתורין, הרפתקה וקומדיה והוא הרגיש מאוד קולנועי". הבמאי ג'ק שרייר מסכם: "'ערים של נייר' מתחיל כסיפור רומנטי ומתפתח להיות משהו אחר לחלוטין – הוא הופך להיות סיפור על חברות ועל הדרך בה אנו מתחברים ורואים אחד את השני".

מה בנוגע לשחקנים? גם הם כמובן משתפים חוויות מהסט. נאט וולף שמגלם את קוונטין מספר: "כשהייתי על הסט של אשמת הכוכבים המליצו לי לקרוא את "ערים של נייר", והוא מיד הפך להיות הספר האהוב עליי של ג'ון גרין והתחברתי לדמות מיד. כשישה חודשים אחרי, גודפרי הציע לי את התפקיד של קוונטין, ועוד לפני שהוא סיים את המשפט וכבר אמרתי כן". וולף מספר על קוונטין ש"הוא בחור חכם ומפוקס שתמיד הולך על בטוח, הוא עושה המון תכניות אבל פרט לחברות שלו עם חבריו הקרובים הוא די נמנע מלחיות את החיים. דרך מערכת היחסים שלו עם מרגו וההרפתקה שהוא וחבריו יוצאים אליה על מנת למצוא אותה, הוא לומד להיפתח ולקחת סיכונים".

 

מרגו היא בדיוק ההיפך מקוונטין. אצל קוונטין כל החיים מתוכננים לפרטי פרטים ולה אין מושג מה היא הולכת לעשות. גרין מסביר ש"מרגו מכריחה את קוונטין לצאת מאזור הנוחות שלו. היא מהנערות הכל כך יפות וקוליות שמרוב שאתה מרוכז בחיצוניות שלהן אתה מפספס את המורכבות שלהן, ומי יותר מתאימה לתפקיד הזה מקארה דלווין?"

"התחלתי לקרוא את "ערים של נייר" ומיד שמתי לב לנקודות הדמיון ביני לבין מרגו. אני זוכרת שכאשר הלכתי לאודישן לתפקיד של מרגו חשבתי לעצמי 'פעם הייתי כמוה'. אני מניחה שזו אחת הסיבות שקיבלתי את התפקיד, כי כבר חקרתי את הצד הזה בעצמי", דלווין מספרת.

© יחסי ציבור

הליהוק שלה לא היה פשוט. גודפרי מספר: "ידענו שמרגו צריכה להיות נערת התיכון המושלמת, כזו שכל הבנים עורגים אליה אבל יודעים שאין להם סיכוי איתה. בנוסף לזה, ידענו שהיא חייבת להיות בעלת איכויות משחק גבוהות מאוד שיביעו את המורכבות של הדמות ונוסף לכל זה צריך היה להיות לה טבע פראי. היינו צריכים למצוא את הבחורה שתתאים לאנרגיות של מרגו, את הבחורה שאם תופיע בחלונך באמצע הלילה אתה מיד תרוץ אחריה וכשהיא נעלמת אתה תהיה מוכן לצאת למסע ארוך כדי למצוא אותה. היה לנו מזל גדול למצוא את קארה". 

 

תגובות