מותחן חדש בכיכובו של טום הנקס: "גשר המרגלים". צילום: יחסי ציבור

מותחן חדש בכיכובו של טום הנקס: "גשר המרגלים"

בקרוב נראה את טום הנקס, השחקן הנודע מ"פורסט גאמפ", במותחן חדש בבימויו של סטיבן שפילברג. במה הסרט יעסוק ומי עוד ישחק לצד הנקס?

בקרוב נזכה לראות סרטים רבים שנראים לגמרי מעולים, ואחד מהם הוא "גשר המרגלים". מדובר במותחן דרמטי המתרחש על רקע אירועים היסטוריים ומציג את סיפורו של ג'יימס דונובן, עורך דין מברוקלין המוצא את עצמו נסחף אל מרכזה של המלחמה הקרה. כל זה קורה כאשר הסי איי איי שולח אותו למשימה כמעט בלתי אפשרית, לנהל משא ומתן לשחרורו של טייס אמריקני שבוי.

© יחסי ציבור

את דונבן מגלם טום הנקס שזכה בשני פרסי אוסקר ומוכר לנו בעיקר מהסרט המצליח "פורסט גאמפ". לצידו משחקים איימי ריאן שאותה זכינו לראות לאחרונה בסרט "בירדמן", מארק ריילאנס ("מתנקש על הכוונת") ואלן אלדה שעושה קאמבק בתעשיית הקולנוע לאחר ארבע שנים. מי שביים את "גשר המרגלים" הוא הבמאי המוכר סטיבן שפילברג שאחראי בעיקר על ההצלחות הגדולות של שניים מסרטי "אינדיאנה ג'ונס" ושניים מסרטי "פארק היורה". עכשיו אין לנו ספק שגם סרט זה יזכה להצלחה קופתית

© יחסי ציבור

התסריטאים מאט צ'ארמן והאחים כהן שזרו את ההרפתקה של דונובן אל תוך עלילה המתבססת על אירועים אמיתיים ולוכדת את המהות של אדם אשר סיכן הכול, ובדרך זוכה לחיים חדשים דרך מסעו האישי. לסיכום, סרט הדרמה שיגיח לאקרנים ב-26 בנובמבר כנראה יענה על כל הקריטריונים שאנחנו מחפשים. 

צפו בטריילר:

 

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

תגובות