צפו: טריילר לסרט החדש של אודיה רש . צילום: יחסי ציבור

צפו: טריילר לסרט החדש של אודיה רש

שנה חלפה מאז הסרט "המעניק" ועכשיו חוזרת הכוכבת הישראלית שעושה לנו גאווה מעבר לים, אודיה רש, לשחק בסרט חדש המבוסס על סדרת הספרים "צמרמורת". מי משחק לצידה? כל הפרטים

זוכרים את סדרת הספרים המצליחה "צמרמורת"? טוב, אם אתם לא זוכרים כנראה שאתם ממש צעירים. מדובר בסדרת ספרי אימה המיועדת לילדים, אותה כתב הסופר ר.ל. סטיין. כל ספר עוסק בהרפתקה שונה, אליה הדמויות הראשיות נקלעות בעול כורחן ומתמודדות עם סיטואציות מפחידות ולא נעימות, שלרובן המבוגרים נוטים שלא להאמין משום שהן נשמעות בדיוניות. סדרה זו הסתיימה די מזמן ואף יצאו לה גרסאות ספין-אוף, אך רק לאחרונה הוחלט לעבד את "צמרמורת" לסרט קולנוע

 עוד במדור הבידור של פרוגי:

למעשה, הסרט החדש אינו מבוסס על אף ספר מספרי הסדרה אך עוסק בדמויות מוכרות. זאק קופר, בן נעורים שמתבאס מהמעבר לעיירה קטנה מהעיר הגדולה, מוצא סיבה לאופטימיות כשהוא פוגש נערה יפהפייה בשם האנה שגרה לידו. בנוסף אליה הוא מתיידד עם נער בשם צ'אמפ. העניין מתחיל להסתבך כשזאק מגלה שאביה המסתורי של האנה הוא למעשה ר.ל. סטיין, הסופר של סדרת רבי המכר "צמרמורת".

 

כשזאק מתחיל להכיר את המשפחה המוזרה שגרה לידו הוא מגלה שסטיין מחביא סוד מסוכן: היצורים שמככבים בסיפורים שלו הם אמיתיים וסטיין שומר אותם נעולים בתוך ספריו כדי להגן על הקוראים שלו. כשיצוריו של סטיין משתחררים בלי כוונה מכבלי ספריו, חייו של זאק הופכים להיות משונים. בלילה מטורף של הרפתקאות זאק, האנה, צ'אמפ וסטיין צריכים לעבוד כצוות ולתפוס את כל ההמצאות ממוחו הקודח של סטיין, כולל סלאפי, בובת הפיתום, הנערה עם המסיכה הרדופה, גמדי הגינה ועוד, ולהחזיר אותם אל הספרים שממנו הם פרצו על מנת להציל את העיירה.

© יחסי ציבור

מי שמגלמת בסרט את האנה היא הכוכבת הישראלית אודיה רש שזכתה לפריצת הדרך שלה מעבר לים בסרט המצליח "המעניק". לצידה ג'ק בלאק ("קונג פו פנדה"), דילן מינט ("אלכסנדר והיום הנורא, האיום, המבאס והגרוע ממש") וריאן לי ("הכל יחסים") מגלמים את ר.ל. סטיין, זאק וצ'אמפ. על פי הטריילר נראה שמדובר בקומדיה ולא באימה, אבל כך או כך זה לא משנה כי אנחנו לגמרי מרוצים מהליהוק! 

© יחסי ציבור

 "צמרמורת", החל מה-15 באוקטובר בבתי הקולנוע.

 

תגובות