אדם סנדלר בקומדיה חדשה ומטורפת "פיקסלים". צילום מסך מהיוטיוב

אדם סנדלר בקומדיה חדשה ומטורפת "פיקסלים"

החודש תוקרן בקולנוע קומדיה שעוסקת במשחקי וידיאו ובחייזרים, שנקראת "פיקסלים" ובה ישחקו אדם סנדלר, קווין ג'יימס ועוד רבים. צפו בטריילר

שחקן הקומדיה אדם סנדלר חוזר לרענן לנו את הקיץ עם סרט חדש שנקרא "פיקסלים". בסרט זה הוא מגלם את סם ברנר, חברם של וויל קופר, לאדלו לאמונסוף ואדי פלנט שבתור ילדים בשנות ה-80' הצילו את העולם אלפי פעמים ב-25 סנט למשחק באולמות משחקי הוידאו. כעת הם צריכים לעשות את זה באמת. 

כאשר חייזרים מפרשים תשדורת של משחקי וידיאו כסימן להכרזת מלחמה נגדם, הם פותחים במתקפה נגד כדור הארץ כשהם משתמשים במשחקי הוידיאו בתור מודלים למתקפות שלהם. קופר, שעכשיו הוא נשיא ארה"ב, נאלץ לבקש עזרה מחבריו למשחקי הוידאו כדי להציל את העולם בידי פקמן, דונקי קונג, פולשי החלל ועוד. בנוסף אל החבורה המטורפת הזו מצטרפת מומחית לכלי נשק (מישל מונהאן) שמסייעת להם להילחם בחייזרים בעזרת שלל כלי נשק יחודיים.

 

כל העניין הזה נראה לנו די הזוי, אבל כשמדובר בסנדלר הכול הגיוני. את קופר מגלם קווין ג'יימס שכבר זכה לחלוק מסך עם סנדלר שלוש פעמים, בסרט "חמישים דייטים ראשונים" ובשני סרטי "מגודלים". את לאמונסוף ופלאנט מגלמים ג'וש גאד ופיטר דינקלג' שמוכר מ"ממשחקי הכס". לצד השחקנים האלה, מופיעה בתפקיד אורח אלופת ווימבלדון הטרייה, סרינה וויליאמס, שמרחיבה את הקריירה שלה אל המסך הגדול. אנחנו מקווים שלא נתאכזב.

© יחסי ציבור
© יחסי ציבור

 "פיקסלים" החל מה-23 לחודש בבתי הקולנוע. 

 עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

תגובות