בקרוב בקולנוע: "אני וארל וזאת שעומדת למות". צילום: יחסי ציבור

בקרוב בקולנוע: "אני וארל וזאת שעומדת למות"

בסרט זה שזכה בפרס השופטים ובתואר חביב הקהל בפסטיבל סאנדנס 2015, מככבים תומאס מאן, אוליביה קוק, אר.ג'יי סיילר, קוני בריטון ומולי שאנון. במה העלילה עוסקת? בואו לקרוא את כל הפרטים ולצפות בטריילר

אוקיי, אז סרט על מחלת הסרטן כבר היה לנו והוא הצליח לשבור קופות (אנחנו מדברים כמובן על "אשמת הכוכבים") אבל למרות שהקונספט חוזר נראה שהוא הולך להיות לגמרי אחרת, ואולי לגמרי טוב.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

ב-29 באוקטובר ייצא הסרט "אני וארל וזאת שעומדת למות" שיציג באופן מצחיק ומרגש את הסיפור של גרג, תלמיד תיכון המנסה להשתלב ולהימנע מיחסים עמוקים, כאסטרטגיה להישרדות בעולם החברתי של בני הנוער. אפילו את חברו הטוב ארל, איתו הוא עושה סרטים קצרים, הוא מתאר כ"עמית לעבודה". התפנית בעלילה מתרחשת כאשר אמו של גרג מתעקשת שהוא יבלה קצת זמן עם רייצ'ל, ילדה בכיתה שלו, שזה עתה אובחנה כחולת סרטן. בהמשך הוא מגלה מהו ערכה של חברות אמיתית.

© יחסי ציבור

לתפקידו של גרג נכנס באומץ רב תומאס מאן שבין תפקידיו שיחק בקומדיה "פרויקט X", ואת אמו מגלמת קוני בריטון, כוכבת "נאשוויל". את חברו של גרג, ארל, מגלם אר.ג'יי סיילר ואת רייצ'ל / אוליביה קוק, ששמה הכי פחות מזוהה, אך לאחר יציאת סרט זה אין לנו ספק שההיפך יקרה. צפו בטריילר:

  

 

תגובות