מה הקשר בין "לשבור את הקרח" ל"טרזן"?. צילום: טאמבלר

מה הקשר בין "לשבור את הקרח" ל"טרזן"?

שני סרטי אנימציה שוברי קופות של התאגיד הענק "דיסני", הלא הם "טרזן" ו"לשבור את הקרח", הם ללא ספק סרטים אהובים במיוחד. ממש היום התגלה קשר די משונה בין שני הסרטים האלו, אז מה בדיוק הקשר ביניהם? כל הפרטים

בשנה שעברה ג'ניפר לי, אחד מהבימאים של הסרט "לשבור את הקרח", חשף בפנינו את הקשר המפתיע בינו לבין הסרט האגדי "פלונטר". עכשיו זה קורה שוב, הפעם עם הבימאי השני של הסרט, כריס באק שהחליט לחשוף בפני מעריצי הסרט, שהוריהן של אנה ואלזה, מ"לשבור את הקרח", לא מתו בתוך ספינה בגלל סופה בים, כמו שרובנו חשבנו, אלא שאותה הסופה שנראתה בסרט סחפה את ההורים לג'ונגל באי קטן, והם לא יכלו לחזור לארנדל משום שהספינה שלהם התפרקה לגמרי.

© טאמבלר

אחרי זמן מה, הם החליטו להביא ילד נוסף וטיפלו בו למופת, עד תאונה טרגית שבה נמר פרא טרף את השניים. מוכר לכם מאיזה מקום? לנו, בתור מעריצי דיסני מושבעים, הגרסה של כריס נשמעה ממש מוכרת. למען האמת, הגרסה הזו נשמעה לנו בדיוק כמו מה שקרה להוריו של טרזן! אה, ובמקרה כריס הוא בעצמו הבימאי גם של הסרט "טרזן"! הצלחתם כבר להבין לאן אנו חותרים? מדובר באותם ההורים. כן, כן, טרזן עצמו הוא אחיהם הקטן של אנה ואלזה! יש דימיון לא ככה?

© טאמבלר
© טאמבלר
 
תגובות