שף לוהט: בראדלי קופר בסרט החדש "משחק באש". יחסי ציבור

שף לוהט: בראדלי קופר בסרט החדש "משחק באש"

בקרוב מאוד יגיע לבתי הקולנוע "משחק באש", סרט בהשתתפותם של בראדלי קופר וסיינה מילר, אשר עוסק באהבה לאוכל ובהזדמנות שנייה. בואו לצפות בפוסטרים החמים ובטריילר!

אם חשבתם שאוכל ואהבה לא יכולים להתחבר, טעיתם. בסרט החדש "משחק באש" נראה את השילוב המעניין שיסחוף אותנו לתוך עלילה מקורית במיוחד.

© יחסי ציבור

הסרט עוסק בשף אדם ג'ונס שאיבד את כל מה שהיה לו. הוא חי כמו כוכב רוק עם שני כוכבי מישלן והמון הרגלים רעים, ובכל זאת הדבר היחיד שחשוב לו הוא ליצור טעמים יוצאי דופן. על מנת לזכות בכוכב המישלן השלישי הוא זקוק לצוות הטוב ביותר שיוכל להשיג, הכולל את הלן היפה.  

© יחסי ציבור

את אדם ג'ונס מגלם השחקן המצליח בראדלי קופר, שסרטו האחרון שיצא הוא "צלף אמריקאי". בסרט זה קופר גילם את התפקיד הראשי ועל כך גרף תשבוחות רבות. כנראה שזו הולכת להיות שנת הסרטים של קופר, משום שחודש לאחר "משחק באש" ייצא סרט נוסף בהשתתפותו, "ג'וי", בו הוא מאחד כוחות עם ג'ניפר לורנס

עד שיאחד כוחות עם הבלונדינית הלוהטת, הוא משתף פעולה עם בלונדינית נוספת ולוהטת לא פחות. מדובר בסיינה קילר ששיחקה את רעייתו ב"צלף אמריקאי"', ותגלם את הלן ב"משחק באש". לנו נראה ששיתוף הפעולה המחודש יהיה לא פחות ממוצלח! 

© יחסי ציבור

לצד קופר וקילר ישחקו גם אומה תורמן, אמה תומפסון, דניאל ברוהל, מת'יו ריס, עומאר סיי ולילי ג'יימס. בהחלט מדובר בשחקנים מוכשרים! הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-22 בנובמבר אז עד שזה יקרה, צפו בטריילר

  

 

תגובות