היא נשארת: קלואי גרייס מורץ בסרט חדש וסוחף!. יחסי ציבור

היא נשארת: קלואי גרייס מורץ בסרט חדש וסוחף!

אחרי שפרצה לתודעה בזכות הסרט "אם אשאר", היא ממשיכה לסרט חדש בשם "הגל החמישי" המבוסס על ספרו המצליח של ריק יאנסי. מי ישחק לצידה ומתי הסרט ייצא? כל הפרטים

היום כשהיא בת שמונה עשרה, די קשה להאמין כמה היא עברה בתעשייה בהתחשב לגילה הצעיר. קלואי גרייס מורץ פרצה לתודעה אומנם רק בשנה שעברה, בסרט סוחט הדמעות "אם אשאר", אך לפניו היא סימנה וי על רשימה גדולה של סרטים ביניהם "500 ימים עם סאמר", "יומנו של חנון" ושני סרטי "קיק אס". 

  

לאחר הפריצה הגדולה ב"אם אשאר", בו שיחקה את מיה שנקלעת לתאונת דרכים טרגית, היא המשיכה לשחק גם ב"נקודת שווין" ו"מקומות אפלים". בקרוב מאוד נראה אותה שוב על המסך הגדול, בסרט החדש שביים ג'יי בלאקסון, "הגל החמישי". 

© צילום מסך מהיוטיוב

"הגל החמישי" שמבוסס על ספרו המצליח של ריק יאנסי, עוסק בתקופה שמתרחשת לאחר ארבעה גלים של התקפות קטלניות אשר השמידו את רוב אוכלוסיית כדור הארץ. על רקע הפחד וחוסר האמון, קאסי בת ה-16, אותה מגלמת מורץ, נמצאת במנוסה בזמן שהיא מנסה להציל את אחיה הצעיר. כשהיא נערכת לגל החמישי הקטלני והבלתי נמנע, קאסי חוברת לבחור צעיר שעשוי להיות התקווה האחרונה שלה.

© צילום מסך מהיוטיוב

כמובן שלצד העלילה הבדיונית יש גם משולש אהבה, והוא מורכב מגיבורת העלילה קאסי, מהבחור החתיך אוון ומבן שמתחבר לאחיה הצעיר של קאסי, וכך גם אליה. את אוון מגלם אלכס רו, את בן / ניק רובניסון ("עולם היורה") ובנוסף אליהם משחקים ליאב שרייבר, מייקה מונרו, מריה בלו ועוד רבים. לנו נראה שהסרט הולך להיות הצלחה אדירה! 

  

"הגל החמישי" יגיע לבתי הקולנוע החל מה-14 בינואר, 2016.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

תגובות