מפתיע: שינויים בחלק האחרון בטרילוגיית "מפוצלים" . טאמבלר

מפתיע: שינויים בחלק האחרון בטרילוגיית "מפוצלים"

לפני כחודשיים היינו בטוחים שהולכים להפסיק את הצילומים של "נאמנים", אבל למזלנו הרב הם נמשכו. לא התאוששנו מזה וכבר אתמול נחשפה הידיעה כי נעשו שינויים בחלק החותם את הסדרה. במה מדובר בדיוק? כל הפרטים

בימים אלה, בהם מצלמים את הסרט השלישי בטרילוגיית הסרטים המצליחה "מפוצלים", נראה שיש מישהי אחת בצוות שלא נשארה נאמנה לסדרת הספרים למרות שהיא מקורבת אליה במיוחד. כידוע, סדרת הספרים אותה כתבה ורוניקה רות' מונה את "מפוצלים", "מורדים" ו"נאמנים", כשמתוכם השניים כבר עובדו לסרטים וזכו להצלחה גדולה ברחבי העולם.

© טאמבלר

אתמול (ה') חברת הסרטים "Lionsgate" חשפה חלק מהשינויים שנעשו בחלק החותם את הסדרה. מלכתחילה, הסרט היה אמור להתפצל לשני חלקים כשבהם הראשון הוא "נאמנים: חלק א" ו"נאמנים: חלק ב" (ממש כמו שפיצלו את "עורבני חקיין"), אולם לבסוף התקבלה ההחלטה כי שני החלקים ייקראו בשמות נפרדים.

© טאמבלר

כמובן שהחלק הראשון ייקרא "נאמנים" כשם הספר, אבל מה שאותנו מפתיע זה בחירת השם של החלק השני. באנגלית הוא נקרא "Ascendant" ובתרגום חופשי "עולים". אנחנו תוהים, מה פשר השם הזה? ורוניקה רות' לא נשארה אדישה לידיעה וכתבה עליה בחשבון הטאמבלר שלה: "מה זה אומר? ובכן, בעצם, זה אומר שהולכים להיות כמה שינויים, אבל זה באמת מוקדם מדי לדעת בדיוק אילו שינויים יהיו או את היקפם".

© צילום מסך מהטאמבלר

עוד היא כתבה: "אני יודעת ששינויים תמיד הופכים את המעריצים של הספרים - ואת המחבר! - לחוששים אבל אני מקווה שהדמויות שאנו מכירים (ואוהבים. או לפעמים אוהבים לשנוא?) עדיין יהיו שלמים, וזה באמת הדבר החשוב. אני להוטה לראות איך הסרטים האלה ייצאו, יחד איתכם". 

מה יקרה עם טריס וטוביאס?
 

בנוסף לכך, נחשפו הלוגואים החדשים לשני הסרטים כשבכל אחד מהם כתוב ציטוט מסוים. בלוגו של "נאמנים" כתוב: "תפרצו את גבולות העולם שלכם" ובלוגו של "עולים" כתוב "הסוף הוא לא מה שאתם מצפים לו", מה שמרמז על הסוף המפתיע בעלילה. כך או כך, אנחנו מחכים לשניהם! 

© טאמבלר
© טאמבלר

"נאמנים" צפוי לצאת לאקרנים באמריקה ב-18 במרץ 2016 ו"עולים" ב-24 במרץ 2017.

תגובות