לזה לא ציפינו: הטריילר השני ל"עורבני חקיין" מוקדש לפרים. טאמבלר

לזה לא ציפינו: הטריילר השני ל"עורבני חקיין" מוקדש לפרים

עוד לא הספקנו להתגעגע והחלק השני של "עורבני חקיין" קרוב מתמיד. בטריילר החדש ששוחרר היום (ד') אנחנו רואים את כל הרגעים של קטניס ופרים, החל מהסרט הראשון בטרילוגיית "משחקי הרעב", תחת הכותרת "לזכר פרים". ביקשתם ספוילרים - קיבלתם!

אנחנו מודים שכעסנו שהסרט השלישי בטרילוגיית "משחקי הרעב" חולק לשני חלקים ארוכים במיוחד, אך מי מאיתנו לא מחכה כבר שהחלק השני של "עורבני חקיין" יגיע ויחתום את הסדרה? לפני שנניח את הספרים בחזרה בארון וניתן להם להעלות קצת אבק, כולנו נצפה בטריילר שני ודי מפתיע ששוחרר היום (ד')

עוד במדור הבידור של פרוגי:

כבר סיקרנו לכם את החלק הראשון של "עורבני חקיין" וכבר סיפרנו לכם על הטריילר הראשון, אז עכשיו נותר לספר על הטריילר האחרון והמפתיע. בטריילר זה אנו רואים את כל הרגעים הכי יפים של קטניס ואחותה, הילדה הכי אהובה בפאנם - פרים. 

 

לדעתנו עשו טעות אחת גדולה. קודם כל, לפני שרואים את הטריילר קשה לפספס את הכותרת "לזכר פרים" שכמובן מרמזת על התפנית החדה בעלילה. אומנם אפשר ליהנות באמת מהרגעים של האחיות הקסומות, אבל עבור מי שלא קרא את "עורבני חקיין", מדובר בטיזר שגובל בספוילר עלוב מהסרטים. אותנו מעניין איך הם שיחררו סרטון שכזה, במרחק חודשיים מהסרט. 

© צילום מסך מהיוטיוב

בנוסף לטריילר, נחשף פוסטר נוסף לאלה שכבר פירסמנו עליהם, ובו מוצגת קטניס בבגד אדום כשעל כתפה מונח עורבני חקיין כמובן. גם טריילר וגם פוסטר באותו יום, מה עוד מחכה לנו עד ליציאת הסרט? 

© יחסי ציבור

 "עורבני חקיין: חלק 2", החל מה-19 בנובמבר בבתי הקולנוע בארץ.

תגובות