סקרלט ג'והנסון מדובבת בהרפתקה החדשה "ספר הג'ונגל" . יחסי ציבור

סקרלט ג'והנסון מדובבת בהרפתקה החדשה "ספר הג'ונגל"

אם חשבתם שמאסתם באחד הסיפורים הנצחיים שגדלתם עליהם בילדות, "ספר הג'ונגל", תבטלו את המחשבה הזאת משום שבקרוב מאוד יעלה לבתי הקולנוע סרט שמבוסס על הסיפור הזה, אבל יש לו טוויסט קטן. הוא לא סרט אנימציה ובמקום נחש יש נחשית, אותה מדובבת סקרלט ג'והנסון. אנחנו מאוהבים

בקרוב יעלה לבתי הקולנוע הסרט "ספר הג'ונגל", שמבוסס על הסיפורים הנצחיים מאת רודיארד קיפלינג ונכתב בהשראת סרט האנימציה הקלאסי של דיסני. אם בזה הרגע אתם חושבים מחשבה כמו "כבר מיצינו את מוגלי" אל תחשבו כך יותר, כי הפעם נצפה בהרפתקה אפית חדשה על הילד שגדל בסביבת משפחה של זאבים.

© יחסי ציבור

בסרט זה, מוגלי מגלה שהוא אינו רצוי עוד בג'ונגל לאחר שהנמר האימתני שירחאן אשר נותר מצולק על ידי בני האדם, מחליט שמוגלי הוא סכנה שצריך לסלק מהג'ונגל. כשהוא נאלץ לעזוב את הבית היחיד שאי פעם הכיר, מוגלי יוצא למסע מרתק של גילוי עצמי, מובל על ידי מורו הרוחני - הפנתר בגירה ועל ידי באלו, הדוב החופשי בנשמתו. לאורך הדרך מוגלי פוגש יצורים שונים בג'ונגל כמו את קאה, נחשית פיתון שמפתה ומהפנטת את גור האדם, ואת המלך לואי החלקלק שמנסה לשכנע את מוגלי לוותר על הסוד לפרח האדום החמקמק והקטלני: אש.

© יחסי ציבור

"ספר הג'ונגל" ייצא בתרגום ובדיבוב. את קאה ואת לואי מדובבים סקרלט ג'והנסון וכריסטופר ווקן, לצד ביל מוריי ואידריס אלבה שתורמים את קולותיהם של הדוב והנמר / באלו ושירחאן. בנוסף אליהם, את הפנתר בגירה מדובב בן קינגסלי, ואת קולה של השחקנית האמריקאית לופיטה ניונגו גם נזכה לשמוע. על הבימוי אחראי ג'ון פברו שביים את הסרט המצליח "איירון מן", אז אנחנו לגמרי מצפים לסרט מעולה. מקווים שלא נתאכזב.

 

הסרט יעלה לבתי הקולנוע ב-14 באפריל בדו מימד ובתלת מימד, בתרגום ובדיבוב.

תגובות