"MOVIE TIME" חוזר: כל הסרטים יוקרנו ב-10 שקלים!. צילום: לירון בראל

"MOVIE TIME" חוזר: כל הסרטים יוקרנו ב-10 שקלים!

מחר (ה') יתקיים יום הקולנוע "MOVIE TIME" השלישי, שבו יימכרו כרטיסים בעשרה שקלים בלבד. ממנכ"ל התאחדות ענף הקולנוע בישראל נמסר: "ההצלחה האדירה של ימי הקולנוע הקודמים הבהירה לנו כי היוזמה חייבת להפוך למסורת"

מחר (ה') יום הקולנוע 2015 חוזר לשבור קופות! אין זו הפעם הראשונה שזה קורה, אבל כמו בכל הפעמים - אנחנו מאוד מתרגשים. זו השנה השלישית בה מתקיים יום הקולנוע "MOVIE TIME", במסגרתו יימכרו מחר כל הכרטיסים בעשרות בתי קולנוע ברחבי הארץ במחירים מיוחדים: 10 שקלים לסרט רגיל ו-14 שקלים לסרטי תלת מימד. 

© יחסי ציבור

במבצע משתתפים כ-40 בתי קולנוע החברים בהתאחדות ענף הקולנוע מרחבי הארץ, ביניהם רשתות יס פלאנט, סינמה סיטי, רב חן, לב וגלובוס מקס. כל הסרטים המוצגים משתתפים בחגיגה ללא יוצא מן הכלל, וביניהם יוקרנו גם הסרטים הבאים בהקרנות בכורה: "משחק באש" בכיכובו של בראדלי קופר, "חוקי הפשע"של WB בכיכובו של ג'וני דפ, "קרימזון פיק" של יוניברסל בכיכובם של צ'רלי הונאם, ג'סיקה צ'סטיין וטום הידלסטון, "צייד המכשפות האחרון" בכיכובו של וין דיזל ו"היזהר ממה שאתה מבקש" בכיכובם של דרמוט מלרוני, ניק ג'ונאס ואיזבל לוקאס.

 

כל ההקרנות יימשכו לאורך כל היום, בהתאם ללוח ההקרנות הרגיל, כאשר ישנם בתי קולנוע שכבר הודיעו שיפתחו במתכונת חופש - החל מהשעה 11:00. אם חשבתם לעצמכם "רגע, אבל כבר היה בספטמבר יום קולנוע" אל תתבלבלו. מה שהיה אז, היה ציון יום הקולנוע הישראלי שבמסגרתו הוקרנו סרטים ישראליים בלבד. מחר יוקרנו סרטים ישראליים, הוליוודים וזרים. בקיצור - חגיגה גדולה של סרטים

© לירון בראל

יום הקולנוע שהתקיים לראשונה לפני שנתיים היווה הצלחה אדירה. כ-200 אלף צופים פקדו את בתי הקולנוע ברחבי הארץ. דני כפרי, מנכ"ל התאחדות ענף הקולנוע בישראל, אמר כי "ההצלחה האדירה של ימי הקולנוע הקודמים הבהירה לנו כי היוזמה חייבת להפוך למסורת. אנחנו שמחים על ההיענות של הציבור, אשר מגיע ליהנות מחוויה קולנועית יוצאת דופן".

להזמנת כרטיסים לחצו: יס פלנט, גלובוס מקס, רב חן, רשת לב (5155*), סינימה סיטי (1-700-70-22-55). 

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

תגובות