עכשיו זה רשמי: כריס רוק ינחה את טקס האוסקר!. צילום מסך מהיוטיוב

עכשיו זה רשמי: כריס רוק ינחה את טקס האוסקר!

אתמול (ד') נמסר ממפיקי טקס פרסי האוסקר כי הקומיקאי האהוב כריס רוק ינחה בפעם השנייה בחייו את האירוע שיתקיים בפברואר. כיצד הגיבו לכך ואיך התקבל סגנון ההנחיה של רוק בעבר?

אתמול (ד') הרשת געשה והוצפה בידיעה על המנחה של טקס האוסקר. לא אחר מהשחקן והקומיקאי כריס רוק ינחה את טקס האוסקר היוקרתי בפעם השנייה בחייו, לאחר שהנחה אותו ב-2005. "אני כל כך שמח להנחות את הטקס. זה כיף לחזור", הוא אמר.

 

Look who's back. #Oscars.

A photo posted by Chris Rock (@chrisrock) on

בנוסף, רוק פרסם בחשבון האינסטגרם שלו תמונה עם הפסל המוזהב וכתב: "תראו מי חזר". כנראה שהוא ממש מתרגש מהמעמד החשוב הזה, שהרי לפניו הנחו אלן דג'נרס, סטיב מרטין, ג'ון סטיוארט, וופי גולדברג ובילי קריסטל, במשך פעמיים או יותר. ללא ספק, כבוד גדול!

כך זה היה בשנה שעברה
כך זה היה בשנה שעברה © צילום מסך מהטוויטר

בשנה שעברה הטקס אשר היה בהנחייתו של ניל פטריק האריס המוכר לכולנו כברני מ"איך פגשתי את אמא", נחשב לכישלון ואחוזי הצפייה היו נמוכים במיוחד. רבים טענו כי סגנון ההנחיה של ניל היה שמרני ובטוח מדי, וכנראה שהמפיקים הפיקו לקחים כיוון שבחרו ברוק, בעל ההומור חסר הגבולות, להנחיית הטקס החשוב ביותר בתעשיית הקולנוע האמריקאית.

המונולוג של כריס רוק מהטקס ב-2005
 

"אין ספק שכריס רוק הוא כישרון יוצא דופן בתעשיית הבידור", מסרו בתגובה מפיקי האירוע. "קומיקאי, שחקן, תסריטאי, מפיק, במאי, יוצר סרטים דוקומנטריים – הוא עשה הכול. הוא יהיה מנחה פנומנלי בטקס האוסקר". נשיאת האקדמיה, שריל בון, הוסיפה: "אנו חולקים את ההתרגשות של מפיקי האירוע בנוגע לשיתוף הפעולה עם כריס, אשר סגנונו הקומי מגדיר דור שלם. אנו משוכנעים כי מערך הכישרונות המדהים שלו יבלוט בטקס השנה".

למרות ההתלהבות הנרשמה מצד הגורמים בתעשייה, כשרוק הנחה את הטקס לפני 11 שנים הופעתו זכתה לתגובות מעורבות. המגזין "USA Today" תיאר אותו כ"אחד המנחים הגרועים ביותר", בעוד שמבקר מטעם עיתון אחר התפעל מהמונולוג של הקומיקאי שלטענתו "לא פחד לעורר מחלוקות". אנחנו לא יודעים איך כריס יבחר להתנהל בטקס השנה ואם הוא יזכה לתגובות יותר מפרגנות, אבל אנחנו בטוחים שיהיה מעניין.

טקס האוסקר ה-88 ייערך ב-28 בפברואר, 2016.


עוד במדור הבידור של פרוגי:

תגובות