החתול, המלכה והכובען המטורף: אליס בארץ הפלאות חוזר. צילום: יוטיוב

החתול, המלכה והכובען המטורף: אליס בארץ הפלאות חוזר

שש שנים לאחר צאת הסרט הראשון, דיסני מחזירה אותנו לקלאסיקה עטורת השחקנים, "אליס בארץ הפלאות" עם ההמשך "מבעד למראה". צפו בטריילר לסרט החדש

התגעגענו! לפני שש שנים, "דיסני" הביאה לנו את הקלאסיקה של הסרט "אליס בארץ הפלאות" בגרסה שונה ומיוחדת. מה היה בסרט הראשון? אחרי 13 שנה אליס (מיה וסקובסקה) חוזרת בפעם השנייה לארץ הפלאות בגיל 19, ועליה להציל את ארץ הפלאות כולה משלטונה האכזרי של המלכה האדומה ומדרקון הג'ברווקי הנורא, ולהחזיר את ארץ הפלאות למצבה האופטימי בשלטונה של המלכה הלבנה.

© טוויטר

עוד במדור הבידור של פרוגי:

היום, מציגים לנו את סרט ההמשך בסדרה "אליס בארץ הפלאות: מבעד למראה" שמבוסס כמו קודמו על "הרפתקאות אליס בארץ הפלאות" והמשכו "מבעד למראה ומה אליס מצאה שם". אל הקאסט העשיר יצטרף סשה ברון כהן, שיביא איתו את פונקציית הזמן. בסרט הזה, אליס שתיכנס לארץ הפלאות דרך מראה, תיווכח לדעת שארץ הפלאות הפוכה, ומשם הכל הסתבך.

 

עוד לא הרבה פרטים ידועים על הסרט, אך אנחנו יודעים שאליס חוזרת גם הפעם להציל לא רק את ארץ הפלאות אלא גם תצטרך לחזור בזמן על מנת להציל את הכובען המטורף. האם היא תצליח ונזכה לסוף טוב הכל טוב? או שדווקא יהיה טוויסט לא צפוי בעלילה? את זה נוכל לבדוק עוד חצי שנה בסביבות מאי-יוני 2016 כשהסרט ייצא בישראל. אנחנו כבר לא ממש יכולים לצפות!

תגובות