MOVIE TIME: סרטים שלא תאמינו כמה זמן לקח לצלם . צילום מסך מהיוטיוב

MOVIE TIME: סרטים שלא תאמינו כמה זמן לקח לצלם

כשאתם הולכים לקולנוע וצופים בסרטים הם בדרך כלל נגמרים אחרי שעתיים, אך לא תאמינו כמה זמן לקח לצלם את הסרטים שכולנו אוהבים. מוכנים להפתעה?

"סרט לגו"

ארבע שנים של בנייה! בדרך כלל סרטי אנימציה לא מיוצרים בכל כך הרבה זמן אבל סרט לגו לקח ארבע שנים של בנייה, דקדוק באנימציה, ואלפי שכתובים בשביל שהכל יהיה מושלם, עד פיסת הלגו האחרונה.

 

"היפהפייה הנרדמת"

שמונה שנים אמנותיות - הפסקול של הסרט הוקלט כולו על במה עם שחקנים אמיתיים שהציגו את עלילת היפיפייה הנרדמת כדי שלאנימטורים של הסרט יהיה מודל איך הדמיות אמורות להיראות. כדי להבטיח הצלחה וולט דיסני הדקדקן הגיע כל יום לסט עם האנמטורים וישב איתם על כל סצנה וסצנה.

 

"משפחת סימפסון - הסרט"

תשע שנים כמו הגיל של בארט במשך דורות! מאז קבלת אישור צילום הסרט ב-1997 עד שחרור הסרט לקולנוע ב-2007, היה צריך לגרום לכל המדובבים לחתום ולפתח תסריט שיתאים, ואחרי 160 טיוטות רק אז החל תהליך האנימציה.

 

"אוואטר"

עשר שנים בפנדורה, לאחר סיום צילום הסרט "הטיטניק" ג'יימס קמרון כבר היה נעול על המשימה הבאה שלו, אבל הוא היה צריך לחכות שהטכנולוגיה תתפתח עם השנים בשביל הפרויקט שלו, אבל ג'יימס לא בזבז זמן ובינתיים החל יחד עם הצוות שלו לבנות את עולם פנדורה ולפתח את השפה של הנאבי.

 

"התבגרות"

12 שנים של ילדות אמיתית! ההבדל של הסרט "התבגרות" משאר הסרטים בכתבה זה שהסרט התבסס על צילום בהמשכים. כל שנה במשך 12 שנים, צילמו סצינה במשך שבוע. הסרט מציג התבגרות אמתית של השחקן הראשי ושחקני המשנה.

 

"אינדיאנה ג'ונס וממלכת גולגולת הבדולח"

15 שנה של חפירות באדמה. לפי הנאמר לאתר אמריקאי על ידי הריסון פורד: "התחלנו לדבר על זה לפני 15 שנה, ולאחר כמה שנים כבר הופקו שלושה תסריטים, זה לקח שלושה מאתנו ג'ורג' לוקאס, סטיבן ספילברג ואני שהיינו צריכים להתחייב לפרויקט הזה שלא היינו מרוצים מהתוצאות שלו ובסוף עשינו דברים שונים". הזמן לא היה שווה את המאמץ הריסון, כי בסוף התוצאה שהסרט "אינדיאנה ג'ונס וממלכת גולגולת הבדולח" היה הסרט הכי גרוע בסדרת אינדיאנה ג'ונס וכנראה שאחד מהתסריטים האחרים אולי היה יכול להיות יותר טוב.

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

תגובות