כמעט אמיתי: הטריילר לחדש של וויל סמית' - "בלתי הפיך". צילום: באדיבות פורום פילם

כמעט אמיתי: הטריילר לחדש של וויל סמית' - "בלתי הפיך"

הוא יגיע לקולנוע רק בעוד כמה חודשים, אבל בינתיים - הבאנו לכם הצצה ראשונה למותחן הדרמה והספורט החדש של וויל סמית', "בלתי הפיך", שהולך להפתיע אתכם בענק, ובעיקר בזה שהוא מבוסס על סיפור אמיתי!

את וויל סמית’ אנחנו רגילים לראות יותר בז’נאר האקשן בקולנוע, שם בשנים האחרונות הוא יותר בולט. אבל, כנראה שבכל זאת נגמר עידן פיצוצי המכוניות ו"גברים בשחור", או לפחות לבינתיים. בסרט החדש בו הוא מככב,"בלתי הפיך", שלמרות הירידה מהאקשן הפיזי עדיין משלב בעלילה ספורט, סמית’ מגלם את ד”ר בנט אומאלו המהגר. אומאלו הוא חוקר מקרי מוות, שמגיע לגילוי רפואי חשוב ביותר אך גם מסוכן ביותר לאנשי עסקים מסוימים, שלא בדיוק היו רוצים שידלוף החוצה ויחסל להם את העסקים.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

סמית' מככב
סמית' מככב © באדיבות פורום פילם

אז בלי יותר מידי ספוילרים, נספר לכם שהעלילה עוקבת אחר ד”ר אומאלו החושד שיש קשר נוראי בין אחד מענפי הספורט הכי מצליחים בארה”ב, שהתעשייה שלו נחשבת לענקית ויותר מכל רווחית, למקרי המוות שקרו לכמה מהשחקנים באותו הענף. אלו הם שחקנים שמתו בגיל צעיר יחסית, מנסיבות לא טבעיות כמו התאבדות, או מחלות מסוימות. התגלית בוערת בו, ומביאה את ד”ר אומאלו להתמודד מול אחד ממוסדות הספורט הכי חזקים בעולם. כל זה כפי שנאמר, אכן מבוסס על סיפור אמיתי. 

ד
ד"ר אומאלו בפעולה © באדיבות פורום פילם

עוד ישחקו בסרט אלק בולדווין, שמוכר לנו בעיקר מעבודות דיבוב שונות שעשה, כמו זו ב”מדגסקר 2” או ב”בובספוג” לדוגמה, ואלברט ברוקס, גם הוא מוכר לכם בעיקר כמדבב ב”מוצאים את נמו”, וב”משפחת סימפסון” למשל. באשר לבמאי, שמו הוא פיטר לנדסמן, והסרט ”בלתי הפיך” הולך להיות רק הסרט השני שביים אי פעם. טוב, אנחנו לא דואגים, כיוון שיש בהחלט על מי לסמוך. וכעת, כל מה שנותר לנו לספר זה שהסרט יצא לאקרנים ב-10 במרץ וכל מה שנותר לכם לעשות זה לצפות בטריילר ולהתרשם.

 
תגובות