מרגיש חלום: כוכבי "היי סקול מיוזיקל" מתאחדים אחרי עשור!. צילום מסך מיוטיוב

מרגיש חלום: כוכבי "היי סקול מיוזיקל" מתאחדים אחרי עשור!

זה לא סתם חלום, אלא חלום שמתגשם. "היי סקול מיוזיקל", הסרט שכבר מזמן נחשב לקלאסיקה, חוגג עשור מאז יציאת הסרט הראשון בסדרה, והכוכבים מתאחדים לספיישל מיוחד וחדש עבור הקהל. כל הפרטים

מסתבר שכוכבי "היי סקול מיוזיקל" ממש לא שכחו אחד את השני. בשנת 2006 יצא הסרט הקלאסי הזה, ששיגע את כל ילדי העולם, מכל קצוותיו. הסרט קיבל עיבודים לשפות שונות, ובעיקר הרבה מאוד תשואות וביקורות טובות. ובמילים אחרות, אי אפשר לשכוח את "היי סקול מיוזיקל". ילדי שנות האלפיים זוכרים אותו כסרט הילדות שלהם, ועד היום רובם מדקלמים את השירים. כל המעריצים האלו תמיד חלמו על זה, ופיללו לזה אבל אף אחד לא ראה את זה בא: אחרי בדיוק עשור, השחקנים הזכורים שבים לשתף פעולה במקום בו הכל התחיל. 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

כאן הכל התחיל, זוכרים?
כאן הכל התחיל, זוכרים? © צילום מסך מאינסטגרם

עוד במדור הבידור של פרוגי:

אז מה הולך לקרות? לציון חגיגות העשור לשחרור הסרט הראשון, חברי הקאסט המקורי הודיעו שהם יתאחדו מחדש לספיישל טלוויזיוני מיוחד. את ההודעות הם בישרו בשיא ההתרגשות, ובליווי של סיסמאות שמוכרות לנו מסדרת הסרטים האהובה, כמו "Wildcats in the house#" ועוד כל מיני אחרות שכבר גורמות לנו להעלות זיכרונות. מצד שני, תאריך עדיין אין, אבל תמונות יש, והן בהחלט גורמות לנו להתחיל להתרגש!

גם טרוי מתרגש!
גם טרוי מתרגש! © טאמבלר

אז מי יהיה שם? בין חברי הקאסט האהוב שחוזר נכללים שחקנים שהיום כבר רכשו את מקומם בכבוד בהוליווד, והדוגמה הבולטת היא זאק אפרון, שמאז פשוט לא מפסיק להופיע בסרטים. מלבד אפרון, יככבו בספיישל כל מי שאתם רק זוכרים ומעלים על דעתכם / וונסה הדג’נס, שמגלמת את גבריאלה, אשלי טיסדייל, שמגלמת את שארפיי האייקונית והייתה בין הראשונים לבשר לנו את החדשות הטובות בטוויטר, קורבין בלו, שמגלם את צ’אד וגם הוא ביטא את התלהבותו דרך הרשתות, גם לוקאס גרביל, שמגלם את ראיין אחיה של שארפיי, ועוד רבים וטובים אחרים. יש בהחלט למה לחכות, ואנחנו כמובן מבטיחים לעדכן!

יפה לכם מאוחדים
יפה לכם מאוחדים © צילום מסך מאינסטגרם 
 
תגובות