"שחק אותה שוטר 2": יותר מידי מזכיר את הראשון. צילום מסך מיוטיוב

"שחק אותה שוטר 2": יותר מידי מזכיר את הראשון

סרט הקומדיה האמריקאי "שחק אותה שוטר 2", מאת טים סטורי ובכיכובם של אייס קיוב, קווין הארט ואוליביה מאן, מגיע לקולנוע היום. הציפיות גבוהות, אבל האם הסרט מספק כמו הראשון? ביקורת

הציפיות לסרט החדש הזה, "שחק אותה שוטר 2" שיוצא לאקרנים היום, בהחלט לא ברצפה. אחרי הסרט הראשון, הקהל שהתחבר כבר יודע בערך למה לצפות, והקהל שלא / כבר שמע על הסרט בוודאות, ואם גם זה לא, אז על קווין הארט כולם שמעו. כמובן שקדם לחדש הזה הסרט הראשון ("שחק אותה שוטר") שנחל הצלחה די גדולה, הן מבחינה כספית, והן מבחינת מפרגנים וביקורות.

תזכורת לסרט הקודם
 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

ובהמשך לזה, הסרט החדש מציג קו עלילתי כמעט זהה לסרט הקודם בסדרה. העלילה המדוברת סובבת סביב חייו של בן בארבר, ארוס טרי, העומד להינשא לאנג'לה פייטון, אחותו של ג'יימס פייטון (הגיס לעתיד של בן). ג'יימס, בתור אח נוקשה, לא מאפשר לאחותו להינשא לאחד שאינו מעריך. לכן, בן בארבר נהפך לשותפו של ג'יימס במשטרה המקומית של אטלנטה. הפעם, לאחר הסרט הראשון בו לטענת ג'יימס, לבן היה מזל, ג'יימס ובן יוצאים לעוד תיק משטרתי במיאמי, והפעם כדי לתפוס סוחר סמים המספק חומר לסוחרי סמים באטלנטה.

וזה הטריילר
 

חלק נכבד מהסרט, נעשה כראוי — העלילה למשל, כפי שסיפרנו, למרות שדומה לזו של הסרט הראשון, היא טובה, מושכת את הצופים וממש לא משעממת. אך, עריכת הוידאו די מזעזעת. כבר מתחילת הסרט, כשהוצגו שמות השחקנים, שמות חברי הקאסט ושם הסרט, הוידאו נערך באופן המבזה את הז'אנר. איזה מן סרט המחשיב עצמו כסרט קומדית אקשן יעיז לא להשקיע כך באפקטים ובפעלולים. אפילו בקרבות וברדיפות, שהם לב העניין, הסרט אינו ערוך כהלכה — האפקטים הויזואליים של הקרבות נראים ערוכים ואפילו המרדפים לא נראים רציפים. 

© צילום מסך מיוטיוב

מלבד אלה, גם פסקול הסרט אינו מבטיח, והוא דל. טוב, האמת שהסאונדטראק המוצלח ביותר הוא דווקא בקרדיטים שלוו עם השיר "That's The Sound of The Police". מעבר לזה, הייתה מנגינת השיר "Fancy", ואולי עוד שני טראקים, וזהו! "שחק אותה שוטר 2" היה די יבש מבחינה מוזיקלית, ובכלל כשעוד מדובר בסרט קומדיה, שמוזיקה היא מה שמוסיף עניין לעלילה בו בדרך כלל. 

לסיכום, הסרט הציג עלילה שאמנם דומה לראשון בסדרה, אך אין זה פוסל את העובדה שהעלילה אכן מעניינת, לפחות ברובה. סוף הסרט, כצפוי, טוב, אך לא היה בו טוויסט שטלטל את הקהל — הוא היה עוד סתם סוף טוב שנלקח לכיוון די ברור שהקהל עוד יכל לחזות מלכתחילה. ובעיקר, מה שהכי מפריע לצופים זה דווקא החלק הטכני, שכולל את האפקטים הויזואליים והפסקול. אלו בהחלט יכלו להשתפר, הם תורמים אך לא מספיק, ובטח שלא כשמדובר בסרט קומדיה. שורה תחתונה - אם בא לכם רק על סיפור טוב ומצחיק, ולא יותר מזה, לכו ל"שחק אותה שוטר 2".

סיכום הסרט בנקודות:

  • עריכת הסרט: די מבזה לז'אנרים קומדיה ואקשן.
  • העלילה: כמעט זהה לסרט הקודם, אך קולחת ומעניינת ברובה.
  • הפסקול: היה יכול בהחלט להתעבות ולכלול יותר סאונדטראקים.

    ציון הסרט בסולם פרוגי: 5.8

 

תגובות