פרסומת ישראלית בסופרבול בכיכובו של קונג-פו פנדה. צילום מסך מהסרטון

פרסומת ישראלית בסופרבול בכיכובו של קונג-פו פנדה

הפסקת הפרסומות של הסופרבול השנה תיהיה הרבה יותר מעניינת, יחד עם פרסומת של חברה ישראלית יחידה שתוקרן למיליוני צופים ובכיכובם של הדמויות מהסרט "קונג-פו פנדה"

משדר הסופרבול האמריקני סוחף אחריו בכל שנה מיליוני צופים מרחבי העולם, בכל שנה הרגע שהכי מחכים לו והכי משקיעים בו (מלבד הופעת האומן האורח), הוא הפרסומות שהמיוחדות באורך של חצי דקה המופקות במיוחד לערב הזה.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

השנה, תככב פרסומת ישראלית אחת בלבד בהפסקת הפרסומות המדוברת. החברה שהצליחה להכנס למשדר היא חברת WIX - המנהלת פלטפורמה מובילה לפיתוח נוכחות מקצועית באינטרנט, עם למעלה מ-78 מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם.

 

בחברה שיתפו פעולה עם אולפני האנימציה "DreamWorks Animation" ובחרו בדמויות מהסרט "קונג פו פנדה 3" להיות הפנים של הפרסומת, בה הפנדה הגדולה ואביו המאמץ, מנסים לשווק את מסעדת הנודלס של מר פינג. הפתרון שדמויות הסרט מוצאות הוא לשווק את העסק הקטן באמצעות, מה שהן רואות כמהלך השיווקי האולטימטיבי, פרסומת סופרבול. בנקודה זאת מוצגים טייקים על מספר פרסומות סופרבול מיתולוגיות מהעבר (עם מחווה בולטת לפרסומת "ה-גבר" של Old Spice) ובסוף הם מגלים שהדרך להצלחהמתחילה בבניית אתר אינטרנט מרהיב עם Wix. מכאן בחרו השנה את ההאשטאג המלווה את הקמפיין של וויקס: #StartStunning.

© צילום מסך מהסרטון

הפרסומת, בת ה-30 השניות, תשודר ב-7 בפברואר, במהלך הרבע השלישי של משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקנית.

זוכרים?
 



תגובות