אימה אמיתית: הסרטים הכי מקוללים בהיסטוריה. צילום: יוטיוב, יחסי ציבור

אימה אמיתית: הסרטים הכי מקוללים בהיסטוריה

הכירו את המושג "סרטים מקוללים" – מדובר בסרטים שכל מה שיכל להשתבש בהפקה שלהם השתבש. אנשי הפקה ושחקנים שמתים כמו זבובים, כשלים טכניים ותופעות בלתי מוסברות, וזה רק על קצה המזלג

הקוסם מארץ עוץ 

קשה לחשוב שעל הסרט האייקוני והמתוק הזה בעצם רובצת קללה אבל העובדות מוכיחות אחרת: השחקן המקורי של איש הפח התפטר עקב תגובה אלרגית קשה לצבע האפור בו גופו היה נצבע. כעבור זמן מה השחקנית מרגרט המילטון, שגילמה את המכשפה הרעה של המערב, כמעט נשרפה בעודה חיה בצילומי סצינת האש המפורסמת. כל שאר משך הצילומים היא הייתה בבית חולים והוחלפה בכפילה הפעלולנית. ואז, גם המחליפה נפצעה מפיצוץ במקל המטאטא, דבר אשר גם גרם לה לכוויות קשות. חלק מהניצבים שגילמו את הקופים המעופפים אף נפצעו קשה הם, כשהחבלים שהחזיקו אותם באוויר ניתקו מהפסנתר אליו היו קשורים. אמנם על הסט היו רשת ומזרונים כדי לרכך את הנפילה, אבל היו גם לא מעט קופים. כאילו שזה לא מספיק, השחקן ששיחק את הקוסם היה מעורב בתאונת דרכים קטלנית, ולמזלו הוא יצא ללא פציעות אך ביום הראשון לצילומים לסרטו החדש הוא מת מהתקף לב. 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

בגזרת החיות, טוטו הכלב מת במהלך הצילומים לאחר שאחד הניצבים דרך עליו והוחלף בכלב אחר מאותו סוג. ולבסוף, יש שמועות עיקשות באינטרנט שאחד מאנשי ההסרטה התאבד על הסטאף אחד לא שם לב לכך בעת צילום הסרט, רק לאחר מכן מצאו זאת והסצנה הזו לא נחתכה כי בזמנו היה מאוד יקר לחזור להסריט את הסצנה בסט מחדש, כך שלא נגעו בזה, בתקווה שאף אחד לא ישים לב.

הסצינה בה כיבול רואים "איש מת"
  

סופרמן

שבאד קולייר, המדבב של סופרמן בסרטי האנימציה של שנות ה-40 וה-60 מת עקב כשלים במחזור הדם והיה צריך להיות נורת אזהרה לכל הבאים אחריו. השחקן הראשון ששיחק את סופרמן בסדרות לייב אקשן סבל מאדישות וקרירות לאחר תפקידו ממפיקי הוליווד ומת כשחקן כמעט אלמוני. בתחילת שנות ה-50, השחקן ג'ורג' ריבס, שגילם את סופרמן בסדרת טלוויזיה, נמצא מת מירייה בראש. הסופרמן המיתולוגי - כריסטופר ריב נפל בעת רכיבה על סוס ונשאר משותק כ-10 שנים, הוא מת באוקטובר 2004 מבעיות בלב וכעבור שנתיים מתה אשתו מסרטן ריאות.

 גם בגרסא הנשית לא חסר - רגוט קידר, ששיחקה את לויס ליין, סבלה מהפרעות פסיכולוגיות קשות אשר בגללן אף אושפזה בבית חולים לחולי נפש מיד לאחר צילומי הסרט. לא נמשיך להלאות אתכם, אבל יש עוד המון 'נפגעי סופרמן'. זה הזמן להגיד להנרי קאוול להסתובב עם חמסה?

סופרמן המיתולוגי
 

האביר האפל 

הסרט המקולל האחרון שיצא. עוד לפני מותו של השחקן הית' לדג'ר מת איש האפקטים המיוחדים ממשאית שהביאה ציוד על הסט. לא מזמנו הבאנו לכם את הקרב בין מארוול נגד DC על כך שהית' לדג'ר היה הליהוק הכי מוצלח שהיה אי פעם לסרטי DC. אבל האם יותר מדי מוצלח? במשך חודש לפני הצילומים הית' הסתגר בבית מלון ועבד על דמותו של הג'וקר. המון סבורים כי מזה הוא מת, וכי הוא נשאב יותר מדי לפסיכופטיות ולאפלה.

בנוסף, כריסטיאן בייל, שגילם את דמותו של באטמן, נשלח לכלא אחרי שהתחרפן והכה את אמו ואחותו ממש לפני פרמיירת הסרט בלונדון. מיד אחריו מורגן פרימן, שגילם את דמותו של לושיוס פוקס, נקלע לתאונת דרכים ונפצע קשה.

© צילום מסך מיוטיוב

שואת הקניבלים

דבר ראשון אזהרה - אל תיראו את הסרט הזה. זה סרט אימה קשה לצפייה מגיל 18+ אבל הפרשה סביב הסרט הזה כל כך הזויה שלא יכולנו לא לכתוב אותה פה. לאחר צילומי הסרט, השחקנים לא נמצאו והבמאי הואשם שבסצינות המוות הוא באמת הרג את השחקנים. ההאשמות בוטלו אך חלק מהשחקנים לא נמצאו לעולם. 

טריילוגית פולטרגייסט 

הטרילוגיה המיתולוגית של שפילברג על תופעות על טבעיות נחשבת לסרט הכי מקולל בהיסטוריה הקולנועית. זה התחיל בדומיניק דואן, שחקנית בת 22 שגילמה את אחותה של קרול, הילדה הרדופה. דומיניק רבה עם בן זוגה, בהתקף עצבים הוא חנק אותה. היא שרדה חמישה ימים בבית חולים עם מוות מוחי עד שמשפחתה החליטה לנתק אותה מהמכשירים. אצל השחקן ג'וליאן בק, שגילם את הבלש קיין בסרט השני התגלה סרטן קטלני. הוא נפטר. גם וויל סמפסון, שגילם את הרופא שמבצע את גירוש השדים, מת מאי ספיקת כליות. השחקנית הת'ר אורורק - השחקנית הראשית, חלתה במחלה נדירה, היא הובלה לבית חולים ומתה על שולחן הניתוחים, את שאר הסרט השלימו עם שחקנית כפילה.

 

בשלב זה, מאחר שהשלדים ששימשו כתפאורה בסרט היו עצמות אדם אמיתיות, הצוות התעקש להביא לסט גם מגרש שדים אמיתי. סביב צילומי הסרט יש פרשות ושערוריות ענקיות: החל מהעובדה שמי שביצע את גירוש השדים על הסרט מת שנה לאחר מכן, שאחד המחסנים של הסט בסרט השלישי נשרף באורח מסתורי, שהבית ששימש לחלק מצילומי הסרט בסימי ואלי שבקליפורניה נהרס ברעידת אדמה ב־1994 ושבמאי הסרט השני, בראיין גיבסון, נפטר מסרטן העצמות, ב2004.

 

 

 

תגובות