תמונות ראשונות: ליאם המסוורת' בסרט ההמשך ל"היום השלישי". צילום מסך מיוטיוב

תמונות ראשונות: ליאם המסוורת' בסרט ההמשך ל"היום השלישי"

לא מפסיק להפתיע. כוכב "משחקי הרעב" המוערץ ליאם המסוורת' לוקח חלק בסרט "היום השלישי: התחדשות", ההמשך לשובר הקופות "היום השלישי" משנת 1996, ולנו יש תמונות ראשונות משם של השחקן ההורס. צפו

הוא פשוט לא נח. אחרי שראינו את ליאם המסוורת' על המסך הגדול השנה בתפקיד בסרט המצליח "המלבישה", הנה הוא מגיע שוב, הפעם בסרט ההמשך ללהיט "היום השלישי", שיצא ב23.6. עברו בדיוק עשרים שנה מאז הסרט הראשון הזה, שעלילתו עסקה בניסיון הצלת כדור הארץ מפלישת חייזרים. עלילת סרט ההמשך ששמו "היום השלישי: התחדשות" מתחילה עשרים שנה מאוחר יותר, כאשר החייזרים מאיימים פעם נוספת על עתיד כדור הארץ.

 

בסרט ההמשך, כדי להציל את האנושות - בני האדם מאמצים את טכנולוגיית החייזרים, אבל הם לא מוכנים לכוח חסר התקדים של החייזרים עצמם. רק תושייה ועבודה משותפת של מספר מצומצם של בני האדם תוכל להציל את העולם שלנו מהכחדה.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

לצוות השחקנים המקורי שרובו ישחק גם בסרט המשך, מצטרפים שחקנים חדשים כמו סילה וורד, ג'ואי קינג, שארלוט גינסבורג, ויליאם פיכטנר וכן ליאם המסוורת' שישחק דמות בשם ג'ק מוריסון. מכיוון שהבטחות חייבים לקיים, קבלו את התמונות הראשונות של המסוורת' מהסרט!

© באדיבות פורום פילם
© באדיבות פורום פילם

 

תגובות